تاریخ انتشار: 1399/12/26 00:45
کد خبر: 42848

نفت و گاز ضعیف ترین تیم لیگ دسته دوم / افتضاح تاریخی توسط جعفری

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران این روزها اوضاع بسیار وخیمی در لیگ دسته دوم دارد.
نفت و گاز ضعیف ترین تیم لیگ دسته دوم / افتضاح تاریخی توسط جعفری

باشگاه نفت و گاز گچساران طی سال‌های گذشته همواره به عنوان یکی از تیم‌های مدعی در لیگ دسته دوم فعالیت کرده است.

مدیران این باشگاه پیش از شروع لیگ سکان هدایت تیم خود را به بهمن فرازمند مربی باتجربه گچسارانی سپردند اما فرازمند به دلیل مسائل خانوادگی از سمت خود استعفا داد تا در ادامه جهانبخش جعفری سرمربی این تیم شود.

جعفری در مدت زمانی که مسئولیت تیم را برعهده گرفت اکثر بازیکنان انتخابی فرازمند را کنار گذاشت تا بتواند بازیکن مد نظر خود را جذب کند.

با شروع لیگ دسته دوم همه انتظار داشتند باشگاه نفت گاز باز هم یک تیم باشخصیت در لیگ باشد اما آن‌ها با رفتارهای زشت و زننده اعضای کادر فنی این تیم در کنار خط اخلاق را همانند نتیجه باختند.

اگر به آمارهای کسب شده توسط نفت و گاز توجه کنیم متوجه بیشترین باخت در بین ۲۸ تیم حاضر در لیگ دسته دوم خواهیم شد.

 همچنین آن‌ها با به ثمر رساندن تنها ۶ گل ضعیف‌ترین خط هجومی لیگ را در اختیار دارند و با دریافت ۱۸ گل ضعیف‌ترین خط دفاعی گروه الف را نیز در اختیار خود دارند.

نفت و گاز هم اکنون با کسب تنها ۱۰ امتیاز در سیزده هفته گذشته در قعر جدول گروه الف جایی گرفته و به گزینه اصلی سقوط تبدیل شده است.

جهانبخش جعفری به همراه تیم خود در دو دیدار گذشته برابر تیم‌های قعر جدولی محتشم تبریز و فولاد نوین اهواز تن به شکست داد تا این تیم ها خود را از قعر جدول جدا کنند.

حال پس از کسب نتایج بسیار ضعیف توسط جهانبخش جعفری و شکست در برابر تیم‌های پایین جدولی هواداران فوتبال در گچساران انتظار دارند هرچه سریعتر مدیران این باشگاه سکوت خود را بشکنند و با برکناری این مربی ناکام فکری به حال اوضاع اسفناک باشگاه خود کنند.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا مدیران نفت و گاز پس از گذشت سیزده هفته شجاعت ایجاد تغییر در نیمکت خود را دارند یا همچنان باید منتظر امتیاز گیری تیم های مختلف از تیم با ریشه گچسارانی باشیم.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455r8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازهم جنجال در گچساران / سکوت معنادار کمیته داوران