تاریخ انتشار: 1400/01/05 21:37
کد خبر: 42323

اختصاصی/ سناریو ای تلخ برای بازیکن با تجربه پدیده

قاسمی نژاد قربانی اختلافات مالکیتی مسئولین شهرخودرو و متوالیان فوتبال استان خراسان رضوی شد.
اختصاصی/ سناریو ای تلخ برای بازیکن با تجربه پدیده

مجتبی رجب زاده؛ امین قاسمی‌نژاد  بازیکن گلزن و تاثیرگذار تمام فصول باشگاه شهرخودرو یا همان پدیده ، در اوج تجربه و آمادگی، شاید تلخ ترین دوران تاریخ زندگی فوتبالی اش را در فصلی تجربه کرد ، که به نوعی قربانی اختلافات مالکیتی و مسئولین دو باشگاه شهرخودرو(پدیده ) و استقلال تهران شد .

قاسمی نژاد که از ابتدای فصل سودای حضور و پیوستن به آبی پوشان پایتخت را در سر داشت، شاید هیچگاه فکرش را هم نمیکرد که فقط  پیراهن استقلال تنها در فضای مجازی و در لابه لای تصاویر خبری و هواداری برتن کند!

مهاجم ۳۴ ساله و گلزن پدیده ، بارها تا مرز ورود به چمن تمرینی شاگردان مجیدی هم پیش رفت،  و مورد حمایت سرمربی استقلالی ها در پایان بازی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت که مجیدی با صراحت  جذب این بازیکن را تایید نمود ، اما  گویا سرنوشت مسیر وی را به نوعی دیگر و علیرغم میل باطنی اش رقم زده بود ! آرزویی که پس از سالها حضور در سطح اول فوتبال حرفه ای ، تنها با پوشیدن پیراهن تاج محقق و تکمیل میگردید ، تا حدودی که در این چند روز اخیر خودش اعلام کرد که از فردا استقلالی می شوم !

اما در باشگاه استقلال چه گذشت و فلسفه چای خوردن امین قاسمی نژاد در روزی که با ناراحتی و عصبانیت از باشگاه استقلال خارج شد و به هیچ عنوان حاضر به مصاحبه کردن نگردید ، چه بود!؟  

 

 امین قاسمی نژاد قربانی اختلافات مالکیتی  مسئولین شهرخودرو و متوالیان فوتبال استان خراسان رضوی قرار گرفت؛

ادعاهایی که چند محوری و چند بعدی بود و افراد مختلفی در این ماجرا ورود پیدا کرده بودند و هر لحظه مسئله ای جدید در این راستا ، کار را دشوارتر کرده بود .

 مواردی مشابه با فرجی  اما با تفاوت  اینکه فرجی پس از موضوعاتی همچون :

فاقد اعتبار دانستن رضایت نامه ،  خروجی و مسائلی از این قبیل توسط مدیرعامل جدید شهرخودرو، یعنی سردار مسعود معمایی و نامه سازمان لیگ که این عدم اعتبار را تائید نموده بود ، اما توانست بالاخره به هر طریقی خود را به یحیی گل محمدی برساند و پرسپولیسی شود . هر چند که رضایت قاسمی نژاد هم توسط حمیداوی در تهران به وی داده شد .

از طرفی سرمربی پدیده و کاپیتان باسابقه و اسبق استقلالی ها این روزها با مشکلات مالی زیادی روبرو شده و به هیچ عنوان قصد متضرر شدن در خصوص نقل و انتقالات بازیکنانش را داشت که  در این راستا قاسمی نژاد و فرجی اصلی ترین مهره این داستان بودند و تنها با شروطی خاص و نقد ، به گونه ای که باید پیامک واریزی خرید استقلالی ها برای باشگاه پدیده می آمد ، بعد معامله و انتقال صورت می گرفت، از طرفی هم مدیران و مسئولین باشگاه استقلال با از دست دادن زمان و توجیهاتی متفاوت ، از جمله نداشتن دسته چک و اوضاع نامساعد مالی ، بدنبال پیاده کردن سیاست خاص خودشان بودند .

 معامله هایی که تنها نوع آن را در لیگ ایران شاهدیم ، بالاخره بحث آبی پوش شدن امین را منتفی کرد .

نه مدیران استقلال در مقابل خرید قاسمی نژاد،  حاضر به دادن بازیکن و مدافعی و  پرداخت مبلغی گردیدند و نه پشت چکی به امضا رسید !

حال باید دید تنها ادامه کار و سرنوشت تاثیرگذارترین بازیکن چند فصل گذشته پدیده ای ها یا همان شهرخودرو چه خواهد شد !؟  هر چند تاریخ بسیار از این نوع سریال های مشابه در لیگ ایران دیده و خواهد دید .

مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb9zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیر خلاص بر پیکر استقلال ؛ آخرین امید هواداران هم بر باد رفت