تاریخ انتشار: 1400/01/06 12:44
کد خبر: 42307

ماجرای رگ های بیرون‌زده کاپیتان استقلال(عکس)

شادی گل های بازیکنان برای بعضی از هواداران فوتبال نماد غیرت و تعصب به تیم است.
 ماجرای رگ های بیرون‌زده کاپیتان استقلال(عکس)

بعضی از بازیکنان فوتبال با کیفیت فوتبالشان معروف می شوند،بعضی ها با گل هایی که زدند ، بعضی ها با شادی گل ها به دل هوادارها رخنه می کنند و خیلی ها هم بخاطر تعصب به تیم تا ابد در ذهن هواداران باقی می مانند.بازیکنانی هم هستند که خیلی از این جذابیت ها را با هم دارند.مثال های متعددی در دنیای حرفه ای فوتبال است از رائول گونزالس رئال مادرید تا کارلوس پویول بارسلونا از استیون جرارد لیورپول تا آلن شیرر از انگلستان .

در فوتبال ایران هم از این دست فوتبالیست ها کم نبوده و نیست .حمید علیدوستی از هما،سید مهدی ابطحی از وحدت و ابراهیم صادقی از  سایپا  نمونه هایی از  نماد وفاداری به باشگاه  و تعصب به تیم بودند .

برند بعضی ازشادی گل ها در ایران هم به صورت انحصاری به نام بعضی از بازیکنان خورده است.فرشاد پیوس بعد از گلزنی  دست راست خود را بالا می گرفت و به طرف تماشاگرها می دوید.فرهاد مجیدی مچ دو دست را می بوسید و با هوادارها خوشحالی می کرد.علی دایی بعد از چند قدم به هوا می پرید و در زمان فرود به زمین فریاد می کشید و نمونه هایی متعددی از این دست شادی گل ها که در گوشه ذهن فوتبالدوستان مانده است.

در دنیای این روزهای ما شادی گل وریا غفوری متفاوت تر از بقیه و خاص می باشد.وریا غفوری کاپیتان متعصب استقلال  شادی گل منحصر به فردی با زدن دستش به روی رگ هاش دارد تا ثابت کند چه قدر به استقلال تعصب دارد.او  عکسی سلفی از خودش و پسرش رادین گرفته که در آن رگ های به بیرون زده او مشخص است. رگ هایی که در زمان بازی در گردن او به دفعات دیده شده است و بعد از هر گل نمادی شده برای تعصب او به باشگاهش.رگ هایی که برای استقلال به بیرون می زند و هوادارها با زدن او به آن آرامش می گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djxbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 آیا وریا در زمان فکری کم کاری کرده است؟