تاریخ انتشار: 1400/01/07 22:01
کد خبر: 42258

راز کرونای استقلالی ها برملا شد!

باشگاه استقلال این روز ها درگیر قضیه ابتلای اعضای تیم به ویروس کرونا است و شنیده ها حاکی از آن است که بعد از بازی با ماشین سازی دو بازیکن استقلال که تب و لرز داشته اند به کادر پزشکی تیم مراجعه می کنند اما به جای تست دادن و قرنطینه شدن به تشخیص یکی از اعضای تیم پزشکی زیر سرم می روند.

راز کرونای استقلالی ها برملا شد!

بعد از بازی مقابل ماشین سازی دو بازیکن استقلال تب و لرز داشتند و به تیم پزشکی مراجعه کردند و یکی از اعضای کادرپزشکی که تصور کرده بود این علائم ربطی به کرونا ندارد و حال بد بازیکنان به دلیل فشار بازی بوده،  آن ها را زیر سرم فرستاد. بازیکنان هم پس از این اتفاق که کمی حالشان خوب شده بود در کنار بقیه اعضای تیم به تهران بازگشتند و از بقیه تیم جدا نشدند.

چند روز پس از این قضیه هم مشخص شد که چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این داستان پس از این که به گوش فرهاد مجیدی، سرمربی تیم می رسد، عضو پزشکی باشگاه را کنار می گذارد.

از بین اعضای کادرفنی استقلال، بهزاد غلامپور و فراز کمالوند به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در خانه قرنطینه هستند. مهران کاظمی، مدیر رسانه ای تیم هم که تست اولش مثبت شده بود در تست دوم کرونایش منفی شد، فرزاد مجیدی هم کارش به بیمارستان کشیده شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jm56k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی استقلالی ها را ممنوع المصاحبه کرد

حمایت مدیران استقلال از فرهاد مجیدی
خلیل‌زاده: شایعه تغییر او صحت ندارد؛

 رقابت سرخ و آبی با ستاره های اصفهانی
اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا چه کسی است؟

وجه مشترک فرهاد و استراماچونی از نگاه استقلالی معروف
فرهاد هم مثل استراماچونی انگیزه زیادی برای موفقیت دارد