تاریخ انتشار: 1400/01/08 15:01
کد خبر: 42238

کاریکاتور عمر مومنی در پی ناکامی رونالدو در نزدیک شدن به رکورد دایی

پس از ناکامی کریستیانو رونالدو در نزدیک شدن به رکورد گلزنی اسطوره فوتبال ایران، کاریکاتوریست معروف کاریکاتور جالبی را به تصویر کشید.
کاریکاتور عمر مومنی در پی ناکامی رونالدو در نزدیک شدن به رکورد دایی

تیم ملی فوتبال پرتغال در دو بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ابتدا با نتیجه یک بر صفر جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو برداشت و شب گذشته (شنبه) هم در خانه صربستان به تساوی 2-2 بسنده کرد. در این دو بازی کریستیانو رونالدو 36 ساله موفق نشد گلی به گل‌های ملی خود اضافه کند، هرچند در بازی شب گذشته مقابل صربستان موفق شد دروازه حریف را در دقیقه 3+90 باز کند، اما داور گل سالم او را که بازیکن صربستان پس از عبور از خط دروازه بیرون کشید را ندید و دستور به ادامه بازی داد.

عصبانیت رونالدو پس از سوت پایان بازی شب گذشته که بازوبند کاپیتانی‌اش را هم به زمین کوبید، سوژه عمر مومنی کاریکاتوریست معروف سایت «گل شده» و او در کاریکاتور جدیدش به باقی ماندن فاصله هفت گل او برای رسیدن به رکورد 109 گل علی دایی اشاره کرده است. اسطوره فوتبال کشورمان در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ در رده ملی به شمار می‌رود و رونالدو شانس شکستن این رکورد را دارد، هرچند در دو بازی اخیر از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده نکرده است.

کریستیانو رونالدو , علی دایی , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال پرتغال ,

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np9lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو به فاصله 7 گل از دایی رسید