تاریخ انتشار: 1400/01/18 20:37
نگاهی به هفته اول؛
کد خبر: 41762

از ال مازنو تا تقابل خراسان نشین ها؛ طلسم شهرداری نوشهر در پایتخت!

نگاهی به دیدار های هفته نخست گروه اول خواهیم انداخت.
از ال مازنو تا تقابل خراسان نشین ها؛ طلسم شهرداری نوشهر در پایتخت!

فصل جدید لیگ سه همانند سال های گذشته در سه گروه ده تیمی برگزار خواهد شد و ابتدا به گروه اول این رقابت ها خواهیم پرداخت. بازی های هفته نخست گروه اول در دو روز برگزار خواهد شد و در اولین روز دو بازی برگزار خواهد شد و در روز دوم شاهد سه بازی خواهیم بود.

تقابل مقاومت تهران و شهدای رزکان کرج دو تیمی که سالهاست در رقابت های لیگ سه حضور دارند می تواند جذاب از آب درآید. تهرانی ها پس از صعود از مرحله اول خود را در جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته دوم قرار داده اند و به نظر می رسد در گروه اول به عنوان شانس اصلی صعود قد علم کند.

علاوه بر دوئل تهرانی ها و البرزی ها باید شاهد ال مازنو در ایستگاه اول لیگ سه باشیم. دماوند آمل باید در ورزشگاه ناطق نوری نور پذیرای دیگر هم استانی خود باشد. جوان نوین ساری در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که دیگر مانند سال گذشته نمی توان از این تیم به عنوان مدعی نام برد. این تیم تغییرات زیادی داشته و باید شاهد حضور این تیم با بازیکنانی جوان در لیگ باشیم که فعلا هدایت آن بر عهده شبیر لطفی است.

با پایان روز اول باید سه دیدار در فردای آن صورت بگیرد. دوم اردیبهشت ماه پیشگامان پارس میزبان شهرداری نوشهر است و این تیم شمالی در پایتخت طلسم شده و از چهار دیدار آخرش در تهران سه باخت و یک تساوی به ثبت رسانده است یعنی از برد در تهران خبری نیست و در دیدارهای تدارکاتی اخیر، ضعف خط حمله بندرنشین ها می تواند به آن ها ضربه وارد کند. ولی کار نوشهری ها روی کاغذ برابر پیشگامان پارس سخت نیست چون آن ها زمان زیادی برای آماده سازی از دست دادند و حتی پیگیر انتقال امتیاز خود بودند.

در بیرجند خراسان نشین ها با یکدیگر دیدار خواهند کرد. مهاجر نوین مشهد که کادرفنی و تعدادی از بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کرده، پس از یک سال کسب تجربه به امید صعود پا به میادین خواهند گذاشت. امید وحدت بیرجند یا همان 04 نزاجا بیرجند سال قبل با همین تیم همگروه بود و اولین دیدارشان برابر یکدیگر است تا در اولین بازی عیار خود را بسنجند.

پاراگ تهران که از تیم های قدیمی لیگ سه محسوب می شود باید به مصاف ستارگان مردان پاشا برود. تیمی که از مرحله اول خود را به این مرحله رسانده می تواند در همان گام اول کار را برای تهرانی ها دشوار کند.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np78r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف دو تیم مدعی از لیگ سه با باخت پر گل تهرانی ها رقم خورد!
گلباران کیاپارس توسط سوهان محمد قم در هفته پایانی؛

 داماش تهران تنها تیم لیگ سه ایی در بین ۳۲ تیم  کشور
خلق شگفتی داماش تهران در فوتبال کشور؛