تاریخ انتشار: 1400/01/19 23:05
کد خبر: 41681

چهار سورپرایز بزرگ در لیست آسیایی الاهلی

تیم فوتبال الاهلی عربستان لیست نهایی و آسیایی خود برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که این فهرست 4 سورپرایز عجیب و بزرگ دارد.
چهار سورپرایز بزرگ در لیست آسیایی الاهلی

با نزدیک شدن به آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الاهلی عربستان حریف استقلال لیست نهایی و آسیایی خود را اعلام کرد که در این لیست، چهار سورپرایز بزرگ باعث توجه رسانه های سعودی شده است.

لارنسیو ریجکمپ سرمربی جدید الاهلی در لیست نهایی خود، بر روی اسم لوکاس لیما مدافع اصلی و کلیدی خود خط کشیده است. لیمای برزیلی که در این فصل در 23 دیدار الاهلی به میدان رفته بود، با تصمیم عجیب و غریب ریجکمپ رومانیایی، جایی در لیست هایی الاهلی ندارد. در حالیکه لیمای ستون اصلی خط دفاعی الاهلی در این فصل بود، ولی او تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمی کند.

الویس ساریچ هافبک اهل بوسنی که در انتهای فصل گذشته دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود و در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان حتی یک دقیقه هم برای الاهلی به میدان نرفته است، در لیست آسیایی تیمش حضور دارد. ساریچ که چند روزی است از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به تمرینات اضافه شده، با الاهلی به مصاف استقلال می رود که انتخاب او، دیگر نکته عجیب در لیست ریجکمپ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmop5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سندی برای اثبات آسان بودن گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا