تاریخ انتشار: 1400/01/20 16:59
لوکا یوویچ:
کد خبر: 41654

فصل که تمام شود، باید به رئال برگردم

ستاره صربستانی از بازگشتش به رئال مادرید در پایان فصل خبر داد.
فصل که تمام شود، باید به رئال برگردم

 لوکا یوویچ بعد از یک سال و نیم ناموفق در رئال و در بازگشت به آینتراخت فرانکفورت خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم نشان داد و در 12 بازی، 3 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده؛ اما نکته قابل توجه در مورد یوویچ نیمکت نشینی های اوست. 

برخی معتقدند سرمربی فرانکفورت به دلیل قرضی بودن انتقال یوویچ به او در ترکیب ثابت میدان نمی دهد و این مهاجم صرب تابستان به رئال باز می گردد.

یوویچ تابستان که برای فرار از نیمکت‌نشینی در رئال مادرید و خروج از زیر سایه کریم بنزما به تیم سابقش اینتراخت فرانکفورت پیوسته، در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که به رئال مادرید بازخواهد گشت.

 یوویچ به این نشریه گفت: تمام دنیا می‌دانند که من رسماً بازیکن رئال مادرید هستم و در پایان فصل هم به این تیم بازخواهم گشت. کاملاً منطقی است که به صرف چند ماه بازی در یک تیم دیگر نتوانم درباره آینده ام صحبت کنم.»

یوویچ تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد اما آینده‌اش در این تیم مشخص نیست اگرچه او امیدوار است که به سبب عملکرد خوبش در دومین دوره حضورش در اینتراخت بتواند نظر زیدان را جلب کند تا بیش از سال‌های قبل به او میدان بدهد.

ستاره صرب افزود:« آینتراخت برای من باشگاهی خاص است. تابستان سال گذشته من پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر داشتم که می‌توانستند مرا در موقعیت بهتری قرار دهند اما می‌دانستم که اینتراخت همان چیزی که نیاز دارم را به من می‌دهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb7nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت