تاریخ انتشار: 1400/01/20 18:30
در آستانه دیدار با پارما؛
کد خبر: 41650

پیولی: تلاش می‌کنم میلان را به وضعیت عادی برگردانم

میلان فردا به مصاف پارما خواهد رفت و استفانو پیولی، سرمربی این تیم، می گوید که روسونری از اشتباهات خود آگاه است.
پیولی: تلاش می‌کنم میلان را به وضعیت عادی برگردانم

 میلان هفته گذشته با سمپدوریا به تساوی 1-1 رسید و فردا با پارما دیدار خواهد کرد. سرمربی میلان اعلام کرده که این تیم در بازی فردا سه بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

پیولی گفت: "من از این مفهوم و اصطلاح "9 بازی باقی مانده" خوشم نمی آید. ما فقط به بازی فردا فکر می کنیم.پارما حریفی با کیفیت و چالش برانگیز است. ما باید با کیفیت و هماهنگی و سرعت بازی کنیم. وقتی که اینها را نداریم دچار مشکل می شویم."

پیولی در پاسخ به این سوال که در بازی برابر سمپدوریا چه چیزی غلط پیش رفت، گفت: "کمی از همه چیز غلط پیش رفت اما الان باید روی بازی فردا تمرکز کنیم. اگر همین متوسط امتیاز را حفظ کنیم به 80 امتیاز خواهیم رسید. بازی فردا بازی پیچیده ای است.

این حقیقت که وقتی نمایش بدی ارائه می دهیم همه ناراحت می شوند، یکی از چیزهایی است که درباره این تیم و گروه دوست دارم. می دانیم که مرتکب چه اشتباهاتی شدیم و نمی خواهیم که دوباره آنها را تکرار کنیم."

پیولی درباره مصدومیت داویده کالابریا و ماریو مانژوکیچ افزود: "کالابریا بهتر است و می تواند از هفته دیگر به تمرینات برگردد. مانژوکیچ بدشانس بوده، اما او مرد بزرگ و بازیکنی حرفه ای است، او هنوز 100 درصد آماده نیست اما م یتواند به ما کمک کند.

اگر چیزی تغییر نکند، کالابریا، رومانیولی و مالدینی تنها بازیکنان مصدوم ما هستند که نمی توانند بازی کنند."

پیولی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه میلان را در رده دوم جدول سری آ و دور از صدر می بیند ناراحت شده، گفت: "شما تنها کسانی هستید که درباره اسکودتو حرف می زنید، این حرف ها باد هوا است.

من اینجا خوشحالم و داریم تلاش می کنیم تا میلان را به وضعیت عادی برگردانیم، به رقابت های مهم اروپایی که به حساب می آیند. من احساس خوبی دارم و فکر می کنم که می توانم تاثیرگذار باشم و به پیشرفت باشگاه و بازیکنان کمک کنم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277l96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مانژوکیچ با میلان به توافق رسید

زلاتان ستاره سینما می‌شود
ایبرا روی پرده نقره ای؛