تاریخ انتشار: 1400/01/25 08:53
کد خبر: 41395

احمدی: این بازی را فراموش می‌کنیم

هافبک آلومینیوم معتقد است در هفته‌های آینده عملکرد بهتری نسبت به دیدار با ماشین‌سازی خواهند داشت.
 احمدی: این بازی را فراموش می‌کنیم

مصطفی احمدی درباره توقف آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: به نظرم ما یکی از بدترین بازی‌های این فصل خودمان را انجام دادیم و فکر می‌کنم بیش از اندازه حریف را دست کم گرفتیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و ماشین‌سازی بهتر از ما کار کرد ولی در نیمه دوم و با صحبت‌هایی که توسط کادر فنی انجام شد، به مرور زمان بهتر شدیم.

او ادامه داد: ممکن است دست کم گرفتن ماشین‌سازی برای ما گران تمام شود و شکست بخوریم. قبول دارم که روز خوبی نداشتیم و به غیر از دو، سه نفر هیچ‌کدام از بچه‌ها سر حال نبودیم ولی خدا را شکر اتفاق بدی برای ما رقم نخورد و دست خالی از زمین بیرون نیامدیم.

هافبک آلومینیوم درباره شرایط این تیم عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و آقای منصوریان هم تاکید دارند که باید با تمرکز بالا کار کنیم تا اتفاقی مثل دیدار با ماشین‌سازی برای ما نیفتد. باید مسابقه این هفته را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم تا دوباره به جمع تیم‌های بالای جدول برسیم.

احمدی تاکید کرد: تمام مسابقات نیم‌فصل دوم سخت است و به نظرم تقابل با تیم‌های پایین جدولی دشوارتر از بازی با مدعیان خواهد بود چراکه تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود می‌آیند تا ما را شکست دهند و به همین دلیل باید با آمادگی ذهنی بهتری بازی کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkn76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسین کاظمی در کادر فنی آلومینیوم