تاریخ انتشار: 1400/01/29 09:25
کد خبر: 41146

علیپور:وضعیت من در تیم ماریتیمو در حال بهتر شدن است

تیم ماریتیمو شب گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در برابر بلننسس دو بر صفر شکست خورد و شانس صعود از رتبه شانزدهم جدول را از دست داد و هم چنان خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.
علیپور:وضعیت من در تیم ماریتیمو در حال بهتر شدن است

علی علیپور در خصوص نحوه سقوط تیم ها در لیگ برتر پرتغال به خبرنگار ما گفت: تیم های هجدهم و هفدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم شانزدهم که ما هستیم باید در مرحله ی پلی آف حاضر شویم. 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و حتما وضعیت ما تغییر می کند. شخصا نگران سقوط نیستم و بر این عقیده ام در 7 هفته باقی مانده با نتایجی که می گیریم شرایط ما در جدول رده بندی تغییر پیدا خواهد کرد.

مهاجم تیم ماریتیمو در خصوص بازی با بلننسس که در ترکیب ثابت ماریتیمو به میدان رفت و در دقیقه 72 بازی تعویض شد؛ گفت: خدا رو شکر در این بازی خوب بودم. موقعیت گل هایی به دست آوردم که در یک صحنه ضربه ام به تیرک دروازه برخورد کرد و در چند صحنه ی دیگر هم دروازه بان حریف توپ را مهار کرد. یکی دو موقعیت خوب هم برای هم تیمی هایم ایجاد کردم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. تعویض من هم تاکتیکی و به این خاطر بود که زیاد در جریان بازی دویدم و مربی تلاش کرد از یک مهاجم تازه نفس استفاده کند. خدا رو شکر می کنم. وضعیت من در تیم ماریتیمو در حال بهتر شدن است و همین طور که جلو می رویم شرایط بهتری را تجربه می کنم. همه ی هدف من این است در هفته های باقی مانده ارایه گر بازی های خوبی برای ماریتیمو باشم و با گل هایی که می زنم بقای این تیم را در جدول بازی ها تضمین کنم. با توجه به بازی هایی که از تیم و با مربی جدید دیدم شخصا نگران سقوط تیم به دسته پایین تر نیستم و بر این عقیده ام ما در دیدارهای آینده بازی های خوب خود را تکرار و به نتایجی دست پیدا خواهیم کرد که در جدول بازی ها باقی خواهیم ماند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjlmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علیپور: ان‌شاالله در اروپا افتخارساز شوم