تاریخ انتشار: 1400/02/12 11:28
کد خبر: 40238

حذف تیم الدحیل،همه را شوکه کرد

روزنامه الوطن قطر در مطلبی به انتقاد از عملکرد الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت این تیم با وجود عناصر فراوان، موفق به صعود نشد.
حذف  تیم الدحیل،همه را شوکه کرد

پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از الدحیل قطر به عنوان یکی از مدعیان این جام نام برده می شد و شانس نماینده قطر برای صعود به عنوان تیم اول گروه C بیش از استقلال، الاهلی و الشرطه بود ولی در پایان مرحله گروهی، این تنها تیم فرهاد مجیدی بود که با شایستگی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

حذف الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا هنوز برای هواداران و رسانه های قطری هضم نشده و روزنامه الوطن با انتقاد از عملکرد این تیم در رقابت های ACL، حذف الدحیل را یک شوک بزرگ لقب داد. الوطن نوشت: الدحیل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد و با خروج زودهنگام خود از این رقابت ها، باعث شوک به هواداران و همچنین کارشناسان و منتقدان ورزشی شد که پیش از آغاز مسابقات، الدحیل را یک مدعی جدی تلقی می کردند که علت این امر نیز توانایی ها و عناصر عالی بود که این تیم در اختیار داشت و انتظار می رفت که این تیم تا آخرین دیدار این رقابت ها پیش برود.

پس از تساوی عجیب مقابل الاهلی عربستان در دیداری که الدحیل تیم برتر زمین بود، هیچ کس انتظار نداشت که سناریوی خروج زودهنگام این تیم اتفاق بیفتد. الدحیل در این بازی جشنواره ای از موقعیت های فراوان و یک ضربه پنالتی را از دست داد و علاوه بر این، در سایر بازی ها نیز فرصت های متعددی را در برابر رقبا از به هدر دادند و منجر به حذف تیم شد.

الدحیل بهترین بازیکنان را در ترکیب خود دارد و تعدادی از بازیکنان تیم ملی قطر را که در آخرین عنوان قهرمانی تیم در جام ملت های آسیا حضور داشتند نیز در این تیم حضور دارند. آنها بازیکنان خارجی خوبی نیز در اختیار داشتند و با عملکردی که در بازی های ابتدایی ارائه دادند، شایسته کسب عنوان خوبی در این مسابقات بودند.

با این حال، مشخص شد که صبری لموشی از ستاره های زیادی که در اختیار داشت، به خوبی در ترکیب تیمش استفاده نکرده است. یک حذف عجیب در این مسابقات برای تیم بزرگی که شامل بازیکنان و عناصر خوبی است. در حالیکه این تیم توسط یک مربی برجسته هدایت می شود که توانست از طریق بسیاری از باشگاههایی که در آنها کار کرده است، خود را کاملاً نشان دهد. با این حال، لموشی در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم خود موفق نشد و با یک غافلگیری بزرگ و غیر منتظره مسابقات را ترک کرد.

الوطن در پایان نوشته است: گاهی اوقات تیم در سطح بالای خود قرار دارد و در بعضی مواقع در بدترین فرم خود قرار می گیرد و شانس صعود به مرحله بعد را از دست می دهد. هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند ولی الدحیل در میان این تیم ها حضور نداشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr5jg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامی آشنا در ترکیب اصلی الدحیل مقابل استقلال