تاریخ انتشار: 1400/02/15 09:11
کد خبر: 40065

10 خرداد،زمان اعزام تیم ملی ایران به بحرین

مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران صحبت‌هایی را انجام داده است.
10 خرداد،زمان اعزام تیم ملی ایران به بحرین

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی ایران در مورد شرایط برگزاری اردوی تیم ملی به رادیو ورزش گفت:اردوی ما از ۴ خرداد در تهران شروع می‌شود و لژیونر‌ها در تهران به ما ملحق می‌شوند و ۴ و ۵ خرداد در تهران تمرین می‌کنیم و ۶ خرداد هم در کیش تمرینات شروع خواهد شد. اسکوچیچ و کادرش بازیکنان لژیونر را رصد می‌کنند. ان شاالله بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که تیم ملی به راحتی از این مرحله صعود کند.

او افزود: در دو بازدیدی که همراه کادر فنی تیم ملی از زمین تمرین کیش داشتیم باید بگویم شرایط زمین خیلی خوب شده است. دومین بازید ما از کیش ۲۵ روز مانده به شروع تمرینات بود و مسئولان کیش قول داده اند تا هفته آینده شرایط زمین بهتر هم خواهد شد.

خورشیدی ادامه داد: فدراسیون عکس‌های زمین تمرین کیش را قبل و بعد از عملیات منتشر خواهد کرد. برخی مسئولان کیش از رییس هیات فوتبال این جزیره تا سایرین تلاش شبانه روزی کردند و با همت و کار شبانه روزی مجموعه‌ای زمین در حال آماده شدن است. تنها مشکل نور ورزشگاه است که اکنون خریداری شده و مهندسان روی آن در حال کار می‌کنند تا قبل از حضور تیم ملی همه چیز مهیا شود. بازدید دیگری هم قبل از شروع اردو از زمین خواهیم داشت و همه چیز را چک می‌کنیم.

خورشیدی در مورد زمان سفر به بحرین و زمان اعلام فهرست تیم ملی گفت: ما ۱۰ خرداد عازم بحرین می‌شویم و ۱۳ خرداد اولین مسابقه تیم ملی در بحرین است. فهرست تیم ملی نیز ۵-۶ روز قبل از اردو اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی در مورد مشکلات عدیده‌ای که در بحرین احتمالا خواهیم داشت و اینکه کار سرپرستی تیم ملی سخت خواهد شد گفت:کل فدراسیون از راس آن عزیزی خادم تا همه پرسنل و فدراسیون و کادر تدارکات و پشتیبانی به مشکلاتی که ممکن است رخ بدهند واقف هستند و سعی می‌کنند اشتباهی نکنند. من گوشزد کردم که اولین اشتباه آخرین اشتباه ما خواهد بود و نباید اشتباهی داشته باشیم. همه موارد را به شدت بررسی می‌کنیم و اینکه چه اتفاقاتی ممکن است در بحرین برایمان رخ بدهد.

خورشیدی در ادامه گفت: فکر و ذهن کادرفنی و تمام اهالی فدراسیون صعود است تا دل مردم و هواداران فوتبال را شاد کنیم. هوادارانی که از لحاظ کرونا و تحریم‌ها شرایط سختی را می‌گذارنند. تیم ملی برای صعود در این وضعیت قرار دارد و شاید سابقه نداشته در مرحله مقدماتی چنین مشکلاتی برای صعود داشته باشیم. باید هر ۴ بازی را ببریم و درگروه اول شویم. امیدمان به خداست و انرژی مثبتی که از طرف مردم شریف دریافت می‌کنیم و همه امیدواریم دل مردم را شاد کنیم.

خورشیدی درمورد تعامل با سفارت ایران در بحرین برای کمک به تیم ملی گفت:با همه جا از وزارت خارجه گرفته تا سایر نهاد‌ها به دنبال کمک گرفتن هستیم تا تیم صعود کند.

خورشیدی در مورد ارتباط کلامی با اسکوچیچ گفت:اول انگلیسی صحبت می‌کنم. زبان انگلیسی من خوب است و ۶-۷ سال هم با مربیان کروات کار کرده ام و زبان کروات هم متوجه می‌شوم. اسکوچیچ می‌توانست مترجم کروات داشته باشد، اما ترجیح داد مترجم انگلیسی داشته باشد. مشکلی از این جهت نداریم و تمام سعی و تلاش مان این است که مشکلات را از سر راه برداریم و بازیکنان بدون مشکل در بحرین حاضر شوند.

خورشیدی در مورد شرایط سخت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت:من امروز در رادیو شنیدم که گفتید همه باید به تیم ملی کمک کنید و ما ممنون شما هستیم. همه می‌دانیم که ایرانی‌ها مرد روز‌های سخت هستند و با قدرت در میدان حاضر می‌شویم، با وجود شرایط سخت صعود کنیم. لازم می‌دانم بگویم که سن و سالم کم نیست مقابل پیشکسوتان فوتبال سر تعظیم فرود می‌آورم از نظرات آن‌ها استفاده کردم و خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd8np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چه کسانی پست سرپرستی تیم ملی را نپذیرفتند؟