تاریخ انتشار: 1395/04/27 11:26
سید جلال؛
کد خبر: 273492

خوشحالم که مهدی برگشت/ باید دل هواداران را به دست بیاورد

کاپیتان پرسپولیس گفت: من امیدوارم با حضور مهدی حاشیه‌ای به وجود نیاید
خوشحالم که مهدی برگشت/ باید دل هواداران را به دست بیاورد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید جلال حسینی درباره اردوی پرسپولیس در اوکراین، اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم. ما ۱۲ بازیکن جدید داریم  که نیاز به هماهنگی داشتند. این اردو باعث شد بازیکنان در کنار هم باشند و در کنار هم تمرین کنند و از شرایط خوب استفاده کنند همچنین توانستیم با تفکرات آقای برانکو ایوانکوویچ نیز آشنا شویم. من واقعا خوشحال هستم که این اردو را برگزار کردیم، زیرا این اردو به صورت فشرده و خوب برگزار شد.

مدافع پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد:  چهار بازی تدارکاتی خوب را برگزار کردیم که بازیکنان نیز در این مرحله محک خوبی خوردند. خودم هم در تمرینات اردوی  اوکراین احساس درد کردم و در حالی که می‌توانستم تمرین کنم برانکو این اجازه را به من نداد.

وی در ادامه همچنین درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس به برنامه اذعان داشت:   مهدی از نظر شخصیتی یک بازیکن شناخته شده است. حضورش برای هر تیمی نعمتی است. خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعا خوشحال هستم این خبر را شنیدم که مهدی به پرسپولیس بازگشته است. او قرار است به اروپا برود و می‌تواند به تیم‌های خیلی بهتر  منتقل شود. من هیچ مشورتی به طارمی ندادم، چون واقعا نمی‌شود در فصل نقل و انتقالات به بازیکنی مشورتی داد. بازیکنی که در استقلال یا پرسپولیس بازی می‌کند برایش سخت است که چنین تصمیمی بگیرد. من هیچ وقت در فصل نقل و انتقالات با بازیکنی درباره حضور در تیمی صحبت نمی‌کنم.  

وی در ادامه افزود: من امیدوارم با حضور مهدی حاشیه‌ای به وجود نیاید. او باید با انجام چند بازی خوب دل هواداران را به دست بیاورد. با شناختی که از هواداران پرسپولیس دارم آنها موضوع را درک می‌کنند. امیدوارم که هر چه‌ زودتر این مسائل تمام شود. آقای طاهری سال قبل آرامش خوبی را در تیم ایجاد کردند و امسال هم تلاش می‌کند که این موضوع در تیم وجود داشته باشد. ما در سه جام خیلی سخت باید بازی کنیم و امیدوارم که با حمایت هواداران در این سه جام موفق باشیم.

حسینی در پایان گفت: بازی اول همیشه سخت است چون بازیکنان در شرایط بدنسازی قرار دارند. در چند هفته‌ اول مشکلاتی خواهیم داشت، ولی از روز اول با تمام قدرت شروع خواهیم کرد و این گونه نیست که بگوییم با سایپا بازی داریم و تیمی را دست کم بگیریم. همه حریفان قدرتمند هستند و از کادرفنی خوبی برخوردارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqyq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به پرسپولیس باز خواهد گشت/ برانکو: فقط بخاطر مردم این بازیکن خاطی را می بخشد