تاریخ انتشار: 1400/03/05 11:17
کد خبر: 38805

مدافع عراق: رسیدن به جام جهانی کار آسانی نیست

مدافع تیم ملی عراق معتقد است این تیم می‌تواند به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند، با این وجود کار سختی مقابل قدرت‌های فوتبال آسیا دارد.
 مدافع عراق: رسیدن به جام جهانی کار آسانی نیست

علی عدنان مدافع چپ تیم ملی عراق و بازیکن باشگاه ونکوور کانادا درباره دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: همه ما به صعود از رقابت‌های این مرحله امیدواریم و می‌خواهیم یکی از سهمیه‌های صعود از گروه‌مان را کسب کنیم. برای موفقیت در این مرحله باید آمادگی کافی داشته باشیم.

عدنان در مورد مسابقه تدارکاتی مقابل تاجیکستان گفت: بازی اخیر ما نکات مهمی برای کادر فنی به همراه داشت و تجربه مفیدی بود. دیدار بعدی مقابل نپال هم آخرین گام پیش از ورود به بازی‌هاست و باید با قدرت در این مسابقه حاضر شویم. قبل از سفر به منامه شرایط تیم روشن خواهد شد و کادر فنی به شناخت خوبی از وضعیت بازیکنان دست می‌یابد.

وی در پایان اظهار داشت: رسیدن به جام جهانی کار آسانی نیست و به تلاش زیادی نیاز دارد. به‌عنوان بازیکنان تیم می‌خواهیم نتایج خوبی در این بازی‌ها کسب کنیم و به مرحله بعدی راه یابیم، هرچند می‌دانیم کار سختی در پیش داریم. بازی‌های باقیمانده بسیار سخت است، چرا که با تیم‌های قدرتمندی در سطح فوتبال آسیا روبه‌رو می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axnpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام فهرست تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی