تاریخ انتشار: 1400/03/09 21:25
کد خبر: 38590

در انتظار آخرین ملی پوش در منامه

سامان قدوس پس از اینکه موفق شد به همراه برنتفورد راهی لیگ برتر انگلیس شود، به زودی به تمرینات تیم ملی در بحرین اضافه شود.
 در انتظار آخرین ملی پوش در منامه

اردوی آماده سازی تیم ملی، روز پایانی خود در کیش را پشت سر می گذارد. ملی پوشان فردا راهی منامه می شوند تا خود را جهت حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 آماده کنند.

سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد که به دلیل حضور این تیم در مسابقات پلی آف صعود به لیگ برتر در انگلیس حضور داشت، پس از اینکه موفق شد به همراه تیمش راهی لیگ برتر شود، قرار است به اردوی ملی پوشان در بحرین اضافه شود.

قدوس که یکی از مهره های تأثیرگذار برنتفورد در رقابت های چمپیونشیپ بود، در راهیابی این تیم به لیگ برتر موثر بود. او در فصلی که منجر به صعود تیمش شد، 49 بار برای برنتفورد به میدان رفت که 4 بار موفق به گلزنی شد و 4 پاس گل داد و حالا  این بازیکن قرار است پس از حضور تیم ملی در بحرین، با پروازی راهی منامه شده و به اردوی ملی پوشان ملحق شود.

با توجه به بازی های حساسی که تیم ملی در بحرین در پیش دارد، قدوس می تواند یکی از مهره های تأثیرگذار در ترکیب تیم ملی باشد. دراگان اسکوچیچ که در بحرین مهره های قابل توجهی در اختیار دارد، می تواند با تنوع تاکتیکی و مهره روی نیمکت، به استقبال دو  جدال حساس در برابر بحرین و عراق برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbyx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 محمدی: جای امید نورافکن در تیم ملی خالی است