تاریخ انتشار: 1400/03/13 09:53
کد خبر: 38439

همیشه به تیم‌های ملی ایران امیدوار هستم/ مهاجمان برگ برنده هستند

مهاجم سابق تیم ملی ایران گفت: همیشه انجام کارهای سخت دلچسب تر است و من همیشه به تیم‌های ملی ایران امیدوار هستم.
همیشه به تیم‌های ملی ایران امیدوار هستم/ مهاجمان برگ برنده هستند

تیم ملی فوتبال ایران از روز پنجشنبه ۱۳ خرداد دیدارهای دور برگشت خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را با حضور برابر هنگ کنگ آغاز می‌کند. دیداری که می‌توان آن را به یک بازی دست گرمی و تدارکاتی برای مقابله با حریفانی قدرتمند مثل بحرین و عراق تشبیه کرد.

عباس سرخاب مهاجم سابق تیم ملی ایران در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: با اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما تحت هیچ شرایطی تیمی مثل هنگ کنگ نباید بتواند از تیم ملی ایران امتیاز بگیرد. خوب است که بازی‌های ما با دیدار برابر هنگ کنگ آغاز می‌شود و می‌توان این بازی را مثل یک دیدار تدارکاتی دانست. به خصوص که تیم ایران بازی‌های تدارکاتی نداشت و این بازی خیلی به ما کمک می‌کند.

ملی پوش سابق کشورمان با اشاره به دشواری کار ملی پوشان در این مرحله از مسابقات گفت: در اینکه کار دشواری داریم تردیدی نیست، اما همیشه انجام کارهای دشوار بیشتر به دل می‌نشیند. تیم ملی ما همیشه کارهای سخت را بهتر انجام داده است. هیچ وقت نباید از تیم ملی ایران غافل و از آن ناامید شد. فوتبال ما به صعودهای دشوار به جام جهانی عادت دارد و حتی از آن لذت می‌برد. این بار هم شاهد چنین صعودی از گروه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در اینکه بحرین و عراق حریفان سرسختی هستند تردید نیست. به خصوص که این بازی‌ها در بحرین انجام می‌شود و ما از این موضوع و میزبانی بحرینی‌ها خاطرات خوبی نداریم. اما باور دارم که در این بازی‌ها سربلند خواهیم بود.

سرخاب خاطرنشان ساخت: در مقایسه نفر به نفر می‌بینیم که بهترین بازیکنان را داریم و تک تک این مهره‌ها می‌توانند در بازی‌های بزرگ سرنوشت ساز باشند.

مهاجم سابق تیم ملی بیان داشت: با اینکه در همه خطوط بهترین‌ها را داریم، اما مهاجمان چیز دیگری هستند و باید آنها را برگ برنده تیم ملی در این بازی‌ها دانست. خوشبختانه آنقدر مهاجم خوب داریم که دغدغه اصلی اسکوچیچ انتخاب دو مهاجم از بین این همه مهاجم آماده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozpev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی تارتار ملی پوش بود+عکس