تاریخ انتشار: 1400/04/05 22:07
کد خبر: 37369

پیروزی ۱۰ نفره پدیده مقابل تراکتور و صعود یک رتبه‌ای در جدول

تیم پدیده مشهد موفق شد در دیداری جذاب تراکتور تبریز را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از پیش رو بردارد و به رتبه هشتم جدول صعود کند.
پیروزی ۱۰ نفره پدیده مقابل تراکتور و صعود یک رتبه‌ای در جدول

تیم های فوتبال پدیده مشهد و تراکتور تبریز امروز (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سید مهدی رحمتی موفق شدند تراکتور را در خانه با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارند.

در دقیقه ۱۹ اشتباه عجیب میثم تیموری در خط دفاعی تراکتور، امین قاسمی‌نژاد را در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار داد که مهاجم پدیده از این فرصت عالی استفاده نکرد و توپ را به بیرون زد. محمد قادری در دقیقه ۲۰ با سرعت بالا در آستانه تک به تک شدن با میلاد فراهانی بود که علی نعمتی، مدافع پدیده در قوس محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد تا داور کارت قرمز مستقیم به این بازیکن بدهد.

شوت زیبای بهزاد سلامی در دقیقه ۴۱ از پشت محوطه جریمه را میلاد فراهانی با واکنش زیبایی از کنج دروازه بیرون کشید. بازیکنان پدیده کرنر سمت چپ زمین را به صورت کوتاه کار کردند که ارسال پای راست امین قاسمی‌نژاد به مقابل تیرک اول را حسین مهربان با ضربه سر زد و گل اول پدیده را در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند.

پیروزی ۱۰ نفره پدیده مقابل تراکتور و صعود یک رتبه‌ای در جدول

در دقیقه ۶۷ تراکتوری‌ها بازهم یک فرصت عالی گلزنی را هدر دادند و این بار توپ ارسالی از جناح چپ زمین به مقابل دروازه پدیده با ضربه سر فخرالدینی به اوت رفت. در دقیقه ۷۰ پاس رو به جلوی رزاق‌پور در جناح چپ زمین به محمد قنبری رسید که سانتر بی‌نقص او را علی فتحی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

فرصت فوق‌العاده گلزنی برای پدیده در دقیقه ۷۹ را امین قاسمی‌نژاد هدر داد و شوت روی پای او با سرعت زیاد از بالای دروازه تراکتور رد شد. پنالتی اعلام شده در دقیقه ۸۶ به سود پدیده را امین قاسمی‌نژاد با شوت به سمت چپ دروازه تبدیل به گل کرد و پدیده را پیش انداخت.

در دقیقه ۸۸ برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پدیده اتفاق افتاد که داور با وجود اعتراض تراکتوری‌ها بازی را ادامه داد تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مشهدی ها به پایان برسد. 

امیر عرب‌براقی به همراه مهدی عالیقدر و محمد عطایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. 

پیروزی ۱۰ نفره پدیده مقابل تراکتور و صعود یک رتبه‌ای در جدول

تیم فوتبال پدیده با این پیروزی ۳۱ امتیازی شده و به رده هشتم جدول صعود کرد. تیم تراکتور نیز با همان ۳۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند. 

ترکیب پدیده مشهد:

میلاد فراهانی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست، علی نعمتی، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، مهرداد بایرامی، امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان

ترکیب تراکتور: 

حبیب فرعباسی، هادی محمدی، سعید ایران‌خواه، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، بهزاد سلامی، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xovzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه تمرینات پدیده خراسان برای رویارویی با تراکتور