تاریخ انتشار: 1400/04/09 23:17
کد خبر: 37138

نوراللهی: گلایه بازیکنان را بشنوید و یک‌طرفه به ماجرا نگاه نکنید

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط موجود گلایه دارند و باید مدیریت باشگاه در این خصوص کاری بکند، نمی شود همه چیز یک طرفه باشد.
نوراللهی: گلایه بازیکنان را بشنوید و یک‌طرفه به ماجرا نگاه نکنید

احمد نوراللهی پس از برد پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت: بازیکنان و کادرفنی از مدیریت باشگاه گلایه‌مند هستند و کم کاری از سوی مدیریت را جایز نمی‌دانند. کادرفنی زحمت می‌کشد و بازیکنان هم تلاش می‌کنند اما از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی‌دانیم در این شرایط چه کاری باید کرد. اتفاق خاصی نمی افتد و همه چیز بلاتکلیف است. 

نوراللهی ادامه داد: بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. در این پنج هفته که باقیمانده، بازیکنان با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند که نکند اتفاقی رخ دهد تا قهرمان نشویم. ما همه تلاش خودمان را می کنیم اما باید این رفتار دو سویه باشد و باشگاه نیز برای ما کاری کند.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: فکر کنم ۵۰ تا ۶۰ درصد دریافتی داشتیم. ما به عشق هواداران بازی می کنیم اما باید بدانند شرایط خوبی نداریم. تا آخر مدیون هواداران هستیم اما مدیریت باشگاه و هیات مدیره هم باید برای ما کاری کنند.

هافبک پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد خود نیز گفت: کاری به تمدید ندارم. این فصل هنوز تمام نشده و بیش از یک سال طول کشیده است. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. در این مدت تلاش کردیم تا تیم صدر جدول باشد. هنوز پنج هفته باقی مانده و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم و جام حذفی را هم می خواهیم و تلاش می‌کنیم با قهرمانی در هر دو جام، دل هواداران واقعی پرسپولیس شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrzbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نوراللهی مقابل مس استراحت می‌کند؟

ستاره محبوب پرسپولیس، مهره‌ی مورد علاقه اسکوچیچ
6 حضور سرمربی کروات توأمان با حضور او؛