تاریخ انتشار: 1400/04/09 23:36
کد خبر: 37137

کریمی: به دنبال راهی هستیم تا تراکتور را از مخمصه بیرون بیاوریم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه اگر ایمان داشتم که نمی‌توان تغییر ایجاد کرد به این تیم نمی‌آمدم، گفت: به دنبال راهی هستیم تا از این مخمصه خارج شویم.
کریمی: به دنبال راهی هستیم تا تراکتور را از مخمصه بیرون بیاوریم

فیروز کریمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و ذوب آهن افزود: ما با مصدومیت‌های بی سابقه ای که نمی‌دانم علت آن چیست و بازیکنانی که اکثرا در آستانه محرومیت هستند روبه‌رو هستیم و برای بازی بعد چند بازیکن را نداریم .

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه اگرچه من خودم از نحوه کسب این سه امتیاز راضی نبودم اما امیدوارم هواداران تراکتور این پیروزی را به کرم خود از ما قبول کنند.

کریمی با اشاره به نحوه کار این تیم در نیمه دوم، اضافه کرد: من تنها یک جلسه تمرینی با تراکتور برگزار کردم و اشراف چندانی به وضعیت تیم نداشتم اما همان یک جلسه به حفظ تنها گل‌مان کمک کرد. 

وی با بیان اینکه، بازیکنان ذوب‌آهن میانگین قدی بلندی دارند عنوان داشت: وقتی خرم الحسینی را به زمین فرستادیم و دیدم که چطور از پایین به یار بلند قد خود نگاه می‌کند، خنده‌ام گرفت  چرا که بازی مقابل امثال این تیم که میانگین قدی بلند و پرش بالایی دارند سخت است چرا که ذوب‌آهن تنها تیمی است که اکثر بازیکنان آن تا این حد بلند قد هستند. 

کریمی با اشاره به درخشش دروازه بان تیم تراکتور اظهار کرد: اگر اخباری نبود کارمان سخت‌تر می‌شد اما بچه‌های ما جانانه  جنگیدند و بخشی از کارمان حفاظت از تک گل بازی بود و بخش دیگر این بود که از خط حمله استفاده کرده و گل بیشتری بزنیم که البته نشد.

سرمربی تازه وارد تراکتور اظهار کرد: فشار تیم حریف هم باعث شد عقب نشینی کنیم و باید بگویم که روی این موضوع کار کرده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم.

امروز تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل ذوب آهن ۳۶ امتیازی شد و موقت به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد و تیم ذوب آهن با ۲۲ امتیاز همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqlaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه‌ای تراکتور مقابل ذوب آهن