تاریخ انتشار: 1400/04/15 10:22
کد خبر: 36911

حمله ۸ تیم لیگ برتری به جایگاه استقلال ؛ فقط ۵ هفته باقی مانده است

لیگ بیستم به هفته های پایانی اش نزدیک می شود و ۸ تیم لیگ برتری به دنبال کسب رتبه سومی هستند که هم اکنون در اختیار استقلال است.
حمله ۸ تیم لیگ برتری به جایگاه استقلال ؛ فقط ۵ هفته باقی مانده است

پنج هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است و نه تیم لیگ برتر امیدوارم بتواند جایگاه سوم جدول را از آن خود کند.

در شرایطی که فرهاد مجیدی و تیم استقلال با جدیت در جایگاه سوم جدول تکیه زدند و می‌خواهند هر طور شده کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از آن خود کند، اما همچنان ۸ تیم لیگ برتری شانس کسب جایگاه این تیم را دارند.

با توجه به شرایط جدول و فاصله کم امتیازی همچنان تیم‌های آلومینیوم، تراکتور، فولاد، گل گهر، پیکان، پدیده، صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان این شانس را دارند تا به رده سوم رسیده و در صورت امکان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. در این بین تیم‌های پیکان، پدیده، صنعت نفت و مس چندان بلندپرواز نبوده و هرگز نسبت به تصاحب جایگاه و اهمیت کسب سهمیه صحبت نکردند، ولی چهار تیم دیگر امیدوارند بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده و کسب نتیجه‌ای بهتر این جایگاه را از استقلال گرفته و خود را به رده سوم و یا حتی دوم جدول برساند.

در هفته‌های اخیر شرایط در جدول به شکلی رقم خورد و این امید را به عوامل تیم‌ها داد تا شاید بتوانند جایگاه استقلال را از آن خود کند. باید دید با توجه به اتفاقات هفته‌های باقی‌مانده در نهایت چه کسی در جایگاه سوم جدول تکیه می‌زنند. هر چند کسب سهمیه در لیگ به نتایج بازی‌های جام حدفی هم بستگی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kojed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 ستاره لیگ برتری در راه استقلال از دل لیست ۴ نفره ؛ پازل فرهاد تکمیل می شود؟