تاریخ انتشار: 1400/04/18 15:45
کد خبر: 36759

اختصاصی/ جان کندن شاگردان مجیدی ادامه دارد/ فعلا این فرهاد است که به حرفش عمل می کند!

استقلال با شکست تراکتورسازی یک گام دیگر به سهمیه آسیایی نزدیک شد تا سومی لیگ را در چنگ خود داشته باشد. سومی که اگر آبی پوشان آن را تا پایان لیگ حفظ کنند، سهمیه شان قطعی می شود.
اختصاصی/ جان کندن شاگردان مجیدی ادامه دارد/ فعلا این فرهاد است که به حرفش عمل می کند!

شاگردان فرهاد مجیدی که غرق در حواشی هستند و دلیل این حواشی را نیز مدیریت باشگاه می دانند، به راهی که سرمربی شان گفته ادامه می دهند. این راه پیروز شدن است که فرهاد مجیدی بارها اعلام کرده؛ هر کاری کنید تیم من می برد!  متاسفانه اختلافات داخلی باشگاه باعث شده که تیم خودش از باشگاه جدا کند و راه خودش را برود! جدایی که از پاداش‌ دادن کادر فنی به بازیکنان گرفته تا سایر مسائل بر آن مهره تایید می زند! حال اینکه آخرِ این اختلافات به کجا ختم شود و چه کسی را قربانی کند، همین چند هفته باقی مانده مسابقات مشخص می کند.

 با این حال استقلال نصف و نیمه مجیدی به مصاف تراکتوری رفت که این تیم هم نفرات کاملش را در اختیار نداشت و با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره پا به آزادی گذاشته بود. هر دو تیم بازی را طوری شروع کردند که بیشتر به دنبال شناخت نفرات بودند و چندان خودشان را به آب و آتش‌ نمی زدند و سعی داشتند از اشتباهات یکدیگر بهره ببرند و به گل برسند.

 اتفاقا این آبی پوشان پایتخت بودند که از همین اشتباهات، به آنچه که می خواستند رسیدند و اگر کمی دقت بیشتری می کردند، حتی صاحب‌ گل های دیگری هم می شدند. در سوی مقابل تراکتوری ها نیز از روی همین اشتباهات به گل رسیدند، ولی کار برای کشاندن بازی به تساوی برایشان دیر شده بود و یاران مجیدی سه امتیاز را در چنگ خودشان گرفته بودند. سه امتیازی که بسیار حیاتی بود و مجیدی هم دوست نداشت به حرفی که هفته ها پیش زده بود، به آن نرسد و کار خودش را سخت تر کند.

در هر حال استقلال از این "خان" هم گذشت تا فعلا کادر فنی جایگاهش را مستحکم تر کند و مسوولان باشگاه را تحت فشار قرار دهد تا شاید دوستان! به خودشان بیایند و فکری به حال پرحاشیه ترین استقلال اخیر کنند! استقلالی که البته سالهاست با مشکلات عهد بسته و باید دید کدام مدیر می آید و این عهد را را می شکند؟!

 

به قلم‌ علی سعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kovav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگرانی بزرگ هواداران استقلال درباره مهدی قایدی ؛ ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه جدایی