تاریخ انتشار: 1400/04/19 09:42
استقلال و سایپا، جنگ تمام عیار؛
کد خبر: 36744

فراز و فرودِ جدال فرهاد و فراز!

از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و سایپا تهران از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ تیر ماه در استادیوم دستگردی تهران به مصاف هم خواهند رفت.
فراز و فرودِ جدال فرهاد و فراز!

این دیدار از حساسیت و جذابیت‌های بالایی برخوردار است، از طرفی رویارویی استقلال و سایپا همیشه جذابیت‌های خاص به خودش را داشته، حالا هم شرایط جدولی دو تیم مزید بر علت شده تا دیدار هفته بیست و هفتم آن‌ها هم بازهم جدالی نفسگیر خواهد بود.

از طرفی استقلالی‌ها برای حفظ اندک امید قهرمانی‌ و تثبیت سهمیه لیگ‌قهرمانان برای فصل آتی، به دنبال کسب سه امتیاز خارج از خانه است، از طرف دیگر، شاگردان فرزا و کمالوند در سایپا برای بقا در لیگ راهی جز کسب پیروزی برابر استقلالِ فرهاد ندارند.

از سوی دیگر جذابیتِ اصلی این دیدار، تقابل فرهاد و فراز است، جدالی که طرفین برای اثبات توانایی‌‌های فنی خود به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

دیدار رفت این دو تیم در آزادی با شکست یک گله آبی‌پوشان همراه شد و دیدار برگشت یک وجهه انتقانی هم برای استقلالی‌ها دارد، گرچه حضور فراز کمالوند روی نیمکت سایپا انگیزه‌های استقلالی‌ها را دوچندان خواهد کرد.

استقلالی‌ها با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند و نارنجی‌پوشان با ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

در نهایت باید دید، جدال حیاتی استقلال و سایپا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید، آیا فرهاد حکم فرود فراز را امضا می‌کند یا فراز با فرهاد پرواز را تجربه می‌کند.

محمدرضا ولی‌زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz7q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول لیگ برتر پس از رای کمیته استیناف/صعود پیکان و سقوط آزاد سایپا