تاریخ انتشار: 1400/04/20 00:10
کد خبر: 36693

گل محمدی هوچی‌گر را معرفی کرد: تیم رقیب!

صحبتهای یحیی گل‌محمدی پیش از دربی می‌تواند به حساسیتهای بالقوه این مسابقه حساس دامن بزند.
گل محمدی هوچی‌گر را معرفی کرد: تیم رقیب!

دقایقی پس از آنکه پرسپولیس موفق شد  شکست دور رفت برابر آلومینیوم را جبران کند و به صدرنشینی خود در لیگ تداوم ببخشد،گل‌محمدی در سالن کنفرانس حاضر شد و با لحن خونسرد، حرفهای تندی به زبان آورد.


 صحبتهای اولیه درباره بازی با آلومینیوم بود : بازی خیلی حساسی را بردیم و هر بازی که تا آخر فصل انجام می دهیم فینال گونه است. به همه بازی ها به دید فینال نگاه می کنیم که در آن فقط باید برنده باشید. امروز خوشبختانه توانستیم آن را انجام بدهیم. نیمه اول یک بازی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم به بیشتر از دو گل برسیم. فوتبال روان و شناوری داشتیم که با تسلط کامل بود. حیف که هواداران نبودند تا بازی نیمه اول بچه ها را ببینند. در نیمه دوم یک مقدار عقب نشینی کردیم به خاطر فشار تیم حریف. طبیعی بود که تیمی که به دنبال جبران باشد فشار بیشتری بیاورد اما ما می توانستیم گل  سوم را بزنیم که نشد و کار را سخت کرد. بازی را کنترل کردیم و خوشبختانه برنده شدیم. 


*این برد را تقدیم هواداران عزیزی می‌کنیم که کنار ما نیستند اما انرژی مثبت آنها را حس می کنیم. امیدوارم در سه بازی باقیمانده هم مثل امروز سه امتیاز را بگیریم و با 9 امتیاز باقیمانده آنها را خوشحال کنیم. در مجموع بازی زیبایی بود و در نیمه دوم آلومینیوم بازی خوبی به نمایش گذاشت. از این برد خوشحالیم و نگاه ما در آینده مثبت تر خواهد شد و امیدوارم در آخر قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.


از گل محمدی درباره دربی پرسیدند که او گفت: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم بازی زیبایی از سوی هر دو تیم با توجه به بازیکنان خوب و باکیفیت شاهد باشیم. امیدوارم بدون استرس و یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم. در دو سه روز آینده تمرکزمان روی ریکاوری خواهد بود و امیدوارم بازی زیبایی در مجموع باشد.

 

*وقتی نشست داغ می‌شود


یحیی گل محمدی درباره درخواستش درباره بیرون رفتن دوربین تلویزیون از نشست مطبوعاتی و اعتراضش به آنها گفت: توضیحات کلی را آقای اشرف دادند. رابطه ای که باید بین صدا و سیما و باشگاه ما باشد خوب نبوده و اینکه چرا این اتفاق افتاده وارد جزییات نمی شوم. ما همیشه با رسانه ها و صدا و سیما تعامل داشتیم اما اتفاقاتی که امسال افتاده و برنامه های عجیب و غریب و یکطرفه ای که به ضرر ما بود و ما را زیر سوال بردند، اینکه می خواهند تیم ما را به شکل دیگری معرفی کنند و از واقعیت دور بود این تصمیم را گرفتیم.


 از قول او گفته شد سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه اعتراض زیادی نسبت به داوری داشته و برخی را هوچی گر معرفی کرده در صورتی که رفتار او می توانست در بازی دو هفته قبل تر تیمش برابر داور با کارت قرمز همراه باشد. یحیی در پاسخ به این نظر  گفت:


هوچی گری فقط اعتراض نیست .هوچی گری این است که  مدیرعامل تیم حریف روزی دو مصاحبه کند و جایگاه از دست رفته خودش را با بی احترامی به تیم ما بخواهد به دست بیاورد. اینکه دو هفته قبل از دربی متاسفانه می‌خواهند داوری را تحت فشار بگذارند و علیه تیم ما صحبت می کنند. آنها شرایط بسیار خوبی از نظر مالی داشتند، 98 میلیارد اسپانسر داده و 50-60میلیارد هم متمول هایی که در باشگاه شان بوده هزینه کرده‌اند. 160 میلیارد امسال پول گرفته‌اند اما فشار روی ماست. چرا وقتی حرف از انتشار قرارداد می شود پا پس می کشند؟ دلیلش می‌دانید چیست؟ چون  مبالغشان سه برابر قراردادهای  ماست.ولی هیچ‌وقت هم نمی‌آیند رسانه‌ای کنند این هوچی گری است و به خاطر فشار هواداران خود راجع به تیم ما صحبت می کنند. جای تاسف دارد که به جای تمرکز روی تیم خودشان مدام درباره ما حرف می زنند. متاسفانه این اتفاقات از سوی تیم رقیب درباره ما اتفاق می افتد و این خیلی عجیب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo8vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی در بد مسابقه‎‌ای محروم بود (عکس)
نیم نگاه کادرفنی پرسپولیس به سکوها