تاریخ انتشار: 1400/04/20 06:48
کد خبر: 36690

کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا ؛ پنالتی آبی ها درست بود ؟

حیدر سلیمانی ، کارشناس داوری کشور درباره بازی سایپا و استقلال گفت : دقیقه ۷۵ شماره ۶۶ تیم سایپا پای قایدی را درو کرد و زد و داور هم به درستی پنالتی گرفت.
کارشناسی داوری بازی استقلال و سایپا ؛ پنالتی آبی ها درست بود ؟

حیدر سلیمانی، درباره قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار استقلال و سایپا عنوان کرد:

نیمه اول سه صحنه داشت؛ صحنه اول دقیقه ۷ بود که منصوریان هوشمندانه برخورد کرد و ادامه بازی داد، چون هیچ پنالتی در کار نبود و بازیکن استقلال پای خود را به پشت مدافع سایپا گیر انداخت و در واقع خطایی نبود.

وی ادامه داد:

دقیقه ۱۱ خطایی روی قایدی صورت نگرفت. در واقع قایدی می‌خواست با زیرکی پنالتی بگیرد، اما داور زرنگ‌تر از قایدی بود و ادامه بازی داد. قایدی بزرگنمایی کرد و داور حتی می‌توانست به او کارت زرد بدهد که این کار را نکرد.

کارشناس داوری اظهار داشت:

در دقیقه ۲۷ بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع سایپا برخورد کرده، اما اینطور نبود و توپ به پای بازیکن حریف خورد. ممکن است توپ در ادامه به دست نفر دوم خورده باشد، ولی چون دست در امتداد بدن است، هند محسوب نمی‌شود.

حیدر سلیمانی گفت:

دقیقه ۵۴ بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که خطای مدافع سایپا درون محوطه بوده، اما خطا خارج از محوطه رخ داد. ضمن اینکه نیازی هم به اخراج وجود نداشت، چون دو مدافع دیگر در صحنه حضور داشتند و کارت زرد کافی بود.

وی تصریح کرد:

دقیقه ۷۵ شماره ۶۶ تیم سایپا پای قایدی را درو کرد و زد و داور هم به درستی پنالتی گرفت.

حیدر سلیمانی در پایان گفت:

منصوریان قضاوت خوبی انجام داد. اخطارهایی هم که داد، صحیح بود و نشان داد که به مرز پختگی رسیده است. در کل باید دپارتمان داوری تبریک بگویم، چون منصوریان و عرب براقی را برای دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گذاشتند که تیم‌ها هیچ نظری روی آنها نداشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbvry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری بازی استقلال و سایپا/ برتری آبی‌پوشان پیش از بازی حساس دربی