تاریخ انتشار: 1400/04/20 21:39
کد خبر: 36654

آلومینیوم هم‌چنان در کورس سهمیه آسیایی

شاگردان علیرضا منصوریان هم‌چنان در کورس کسب سهمیه آسیایی قرار دارند و می‌توانند به این مهم برسند.
آلومینیوم هم‌چنان در کورس سهمیه آسیایی

باخت مقابل پرسپولیس را پایان کار آلومینیوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست و برعکس، حالا لیگ برای آن‌ها حساس‌تر شده و شاگردان علیرضا منصوریان هر سه دیدار آینده خود را باید با برد پشت سر بگذارند تا به سهمیه آسیایی برسند.

آنها هفته آینده در اراک میزبان تراکتور هستند؛ تیمی که در جام حذفی مقابل آلومینیوم شکست خورد و حالا در خارج از خانه دیدار دشواری دارد. مسابقه‌ای ۶ امتیازی که تیم برنده را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک می‌کند.

اراکی‌ها پس از آن، در تهران برابر سایپا قرار خواهند گرفت؛ جدالی بسیار حساس که تیم سقوط کننده به لیگ یک و یا صعود کننده به آسیا را مشخص می‌کند. شاگردان فراز کمالوند در صورت شکست به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند و شاگردان منصوریان در صورت پیروزی نزدیک‌تر از همیشه به لیگ قهرمانان.

اما آخرین مسابقه آن‌ها در اراک و مقابل نفت مسجدسلیمان است که بدون شک اگر کار به روز آخر برسد، آلومینیوم به خوبی می‌تواند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با کسب سه امتیاز این دیدار، شگفتی را تکمیل کند.

حالا همه چیز دست خود اراکی‌ها است؛ آن‎ها اگر بتوانند در هر سه دیدار با برد خارج شوند، شانس بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران خواهند داشت و عدم نتیجه‌گیری در این سه دیدار آنها را از این مهم دور می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bekk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد پرسپولیس با درخشش ترابی و مغانلو / اختلاف با سپاهان حفظ شد