تاریخ انتشار: 1400/04/24 22:52
کد خبر: 36461

مجیدی: بازیکنان استقلال غیرت و مردانگی را معنا کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با قدردانی از بازیکنانش، گفت: آنها در این چند ماه، غیرت و مردانگی را برای من معنا کردند.
مجیدی: بازیکنان استقلال غیرت و مردانگی را معنا کردند

«فرهاد مجیدی» پنجشنبه شب پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی، اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک گفته و به تیم پرسپولیس هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل هواداران را شاد کرده باشیم.

وی در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در این دیدار، گفت: داوری مشکلی نداشت و فغانی خیلی خوب سوت زد.

مجیدی در خصوص صحبت‌های سرمربی پرسپولیس مبنی بر پول نگرفتن بازیکنانش و مقایسه آن با استقلال، عنوان کرد: مسائل پرسپولیس به من ربطی ندارد و اگر لازم باشد در روزهای آتی در خصوص مشکلات تیم خودمان حرف می‌زنم.

وی در خصوص استفاده کم از تعویض‌هایش در این دیدار، گفت: می‌خواستیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم و موقعیت هم داشتیم. بازیکنان ما به خوبی کار کردند و نیاز چندانی به تعویض نداشتیم. ضربات پنالتی در دربی روحیه می‌خواهد و ما نفراتی را انتخاب کردیم که روحیه و انگیزه بالایی داشته باشند.

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد خسته کننده تیم‌ها در نیمه نخست، عنوان کرد: این دیدار همیشه حساس است و موقعیت کم خلق می‌شود. در دیدار قبلی پرسپولیس یک فرصت نسبی داشت و برنده شد. حساسیت موجب می‌شود تا زیبایی چندانی نبینیم.

مجیدی تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که غیرت، شرافت و مردانگی را در این چند ماه معنا کردند و افتخار می کنم مربی استقلال هستم که بازیکنانش بدون هیچ دریافتی اینگونه بازی می کنند. هواداران قدر تیم را بدانند و اگر مشکلات مدیریتی برطرف شود این تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد دشت.

وی در مورد پرداخت پاداش ۵۰ میلیون تومانی به هر بازیکن تیمش، گفت: حتما این کار را انجام می‌دهم. اعلام می‌کنم در این هفت بازی که ۶ برد داشتیم و یک تساوی؛ دوستان خوبی دارم که در پرداخت پاداش به بازیکنان خیلی کمک کردند و عاشق استقلال هستند و دوست ندارند نامی از آنان مطرح شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqvp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم پاداش مجیدی به استقلالی‌ها مشخص شد

فرهادِ عامل فرود فراز!
استقلالِ در مسیر موفقیت و سایپا در راه سقوط؛