تاریخ انتشار: 1400/04/28 00:28
کد خبر: 36325

چند روز سرنوشت‌ساز در انتظار هافبک مغضوب کومان

به نظر می رسد که طی روزهای آینده وضعیت آینده میرالم پیانیچ مشخص خواهد شد.
چند روز سرنوشت‌ساز در انتظار هافبک مغضوب کومان

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار در بارسلونا، حالا میرالم پیانیچ به درهای خروج از این باشگاه بسیار نزدیک شده است. در واقع سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقادی به این ستاره بوسنیایی ندارد و به نظر می‌رسد که در صورت ماندن او در بارسا، این بازیکن فصل آینده نیز نیمکت‌نشین خواهد بود.

با این حال بعید به نظر می رسد که فصل آینده نیز میرالم پیانیچ کار خود را در بارسلونا ادامه دهد. در همین راستا گفته می شود که این برای بازیکن بازگشت به فوتبال ایتالیا و سری آ ابراز علاقه نشان داده و حتی در روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با علاقه باشگاه سابقش یعنی رم به جذب این بازیکن مطرح شده بود که البته گفته شد ژوزه مورینیو با این انتقال مخالفت کرده است.

در همین راستا نشریات ایتالیایی و کاتالانی مدعی شده اند که مدیر برنامه میرالم پیانیچ طی روزهای آینده به کشور ایتالیا سفر خواهد کرد تا نهایتاً مشخص شود که این بازیکن در فصل پیش رو برای چه تیمی به میدان خواهد رفت. گزارش ها حاکی از آن است که یوونتوس از بیشترین شانس برای جذب پیانیچ برخوردار است اما در این بین گفته می‌شود که اینتر نیز برای به خدمت گرفتن هافبک مغضوب رونالد کومان ابراز علاقه نشان داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36blez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کومان: مسی؟ هر مشکلی که حل نشود نگران‌کننده است!
سرنوشت نامعلوم کاپیتان کاتالان‌ها؛