تاریخ انتشار: 1400/04/28 21:00
کد خبر: 36289

کی روش- عراق؛ شایعه ای که دوباره جدی شد!

مارک لوماس، خبرنگار BBC، نیز اخبار پیرامون توافق احتمالی کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی عراق را تایید کرد.
کی روش- عراق؛ شایعه ای که دوباره جدی شد!

بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران شایعات زیادی در رابطه با آینده این مرد پرتغالی شنیده شد اما نهایتا او هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت؛ با این حال کیروش نتوانست در قامت سرمربی کلمبیا نتایج خوبی کسب کند و نهایتاً از هدایت تیم ملی این کشور کنار گذاشته شد.

کارلوس کی‌روش حالا چند ماهی است که از فضای فوتبال به دور است اما با این وجود شایعات همچنان در رابطه با آینده او وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها به بحث بازگشت احتمالی این سرمربی پرتغالی به فوتبال آسیا و قبول هدایت تیم ملی عراق توسط او بر می گردد.

اگرچه بسیاری احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی عراق را بعید و دور از انتظار می‌دانند اما با این وجود رفته رفته این شایعه جدی‌تر می‌شود. در همین راستا مارک لوماس، خبرنگار BBC، ادعای جدیدی را در این رابطه مطرح کرده است. او در توییتی پیرامون شایعاتی که در مورد مذاکرات عراق و کارلوس کی‌روش وجود دارد، نوشت: " منبعی به من گفته است که انتصاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی عراق به زودی اعلام خواهد شد.  35 سال از آخرین حضور عراق در رقابت‌های جام‌جهانی می‌گذرد. آیا کی‌روش کسی است که دوباره آنها را به این مسابقات برمی گرداند؟"

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که عدنان درجال، وزیر ورزش عراق که احتمالاً به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال این کشور نیز انتخاب خواهد شد، مذاکرات پنهانی خود را با کارلوس کی‌روش پیش می‌برد و اصلا بعید نیست که سرمربی سابق ایران در مرحله پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی روی نیمکت رقیب تیم ملی کشورمان بنشیند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdz6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش در راه بغداد؟