تاریخ انتشار: 1400/04/30 22:16
کد خبر: 36187

در صورت رسیدن به فینال جام حذفی، زمان اندک بازیکنان استقلال برای ریکاوری و استراحت

در صورتی که تیم فوتبال استقلال به فینال جام حذفی برسند و با توجه به زمان بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان فرهاد مجیدی زمان بسیار کمی برای استراحت تا آغاز فصل جدید خواهند داشت. این موضوع نشان می دهد که آبی ها روزهای سختی در پیش دارند.
در صورت رسیدن به فینال جام حذفی، زمان اندک بازیکنان استقلال برای ریکاوری و استراحت

استقلال در حالی به فتح جام حذفی فکر می‌کنند که براساس برنامه اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقه این تیم با الهلال عربستان نیز همین تابستان برگزار می‌شود و فاصله‌اش تا پایان فصل جاری بسیار اندک است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است جدال نهایی جام حذفی روز هجدهم مرداد ماه برگزار شود و استقلال تهران از جمله تیم‌هایی است که برای رسیدن به بازی فینال و بالا بردن کاپ قهرمانی این مسابقات تدارک بسیار وسیعی است. آبی‌پوشان در حالی به فتح جام حذفی فکر می‌کنند که براساس برنامه اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقه این تیم با الهلال عربستان نیز همین تابستان برگزار می‌شود و دو تیم  باید روز بیست و دوم شهریور در دبی به مصاف یکدیگر بروند.

ظاهراً در صورتیکه استقلال به فینال جام حذفی برسد و تا روز هجدهم مرداد درگیر مسابقات باشد، شاگردان فرهاد مجیدی حداکثر بین یک هفته تا ۱۰ روز تعطیلی میان دو فصل دارند و باید خیلی سریع بدنسازی و کارهای تاکتیکی خود برای فصل آینده را استارت بزنند چون میان فینال جام حذفی ایران و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط ۳۵ روز فاصله وجود دارد و کاملاً بدیهی است سرمربی استقلال نمی‌تواند شاگردانش را در چنین مقطع مهمی برای مدت طولانی از خود دور کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozjgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1 (جام حذفی) + فیلم