تاریخ انتشار: 1400/05/01 21:37
کد خبر: 36108

کریمی: نمی‌خواستیم به استقلال موقعیت بدهیم

مدافع نفت مسجدسلیمان می‌گوید هدف آنها برابر استقلال عدم ایجاد موقعیت به تیم حریف بود.
کریمی: نمی‌خواستیم به استقلال موقعیت بدهیم

سعید کریمی درباره شکست نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. فکر می‌کنم بعد از باختی که مقابل ذوب‌آهن آورده بودیم، عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم حداقل امتیاز را از استقلال بگیریم. حملات زیادی هم کردیم ولی به نتیجه نرسید و در نهایت بازی را با یک گل باختیم.

او در در مورد عدم نتیجه‌گیری نفت مسجدسلیمان در بازی‌های اخیر ابراز کرد: امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است و بازی‌های ما پشت سر هم و فشرده برگزار می‌شود؛ ما هم چند دیدار را باختیم و اعتماد به نفس بچه‌ها پایین آمده ولی امیدوارم دو بازی پیش رو حداقل امتیاز را بگیریم و بتوانیم دل هواداران نفت مسجدسلیمان را شاد کنیم.

این بازیکن که بعد از پشت سر گذاشتن یک مدت طولانی مدت بخاطر مصدومیت به میادین بازگشت و عملکرد خوبی از خود نشان داد، در این باره گفت: آخرین بازی فصل قبل مقابل تراکتور در جام حذفی مصدوم شدم و مجبور به جراحی کمرم شدم و دوران بسیار سختی را گذراندم. اولین بازی من بعد از این همه مدت مقابل استقلال بود که فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادم و کادرفنی هم از من راضی بودند؛ سعی می‌کنم دو بازی آینده را هم به خوبی و خوشی انجام دهم تا هواداران و کادر فنی را خوشحال کنم.

کریمی در مورد اینکه چرا بعد از گلی که از استقلال دریافت کردند به فاز دفاعی رفتند و حمله‌ای انجام ندادند، گفت: ما در طول هفته تمرین کردیم که موقعیت آنچنانی به تیم استقلال ندهیم و همین کار را هم کردیم ولی متاسفانه در ۱۰ دقیقه اول هر دو نیمه که مهم‌ترین دقایق بازی است بدموقع گل خوردیم و بعد از آن کمی حمله کردیم که حریف هم سعی کرد نتیجه را حفظ کند؛ آنها هم دربی را بازی کرده  و خسته بودند. از این طرف ما هم تلاشمان را کردیم و در نیمه دوم هم خیلی موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره اینکه چقدر شانس بقا برای خودشان قائل هستند، ابراز کرد: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. سایپا هم شکست خورده و دو بازی مانده و آنها می‌توانند حداکثر امتیاز را بگیرند. در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است ولی ما هم با کسب یک امتیاز می‌توانیم ماندنمان در لیگ را قطعی کنیم. بازی پیش رو برای ما خیلی مهم است و حتما باید  امتیاز لازم را کسب کنیم.

کریمی در مورد دیدار بعدی با گل‌گهر سیرجان ابراز کرد: با تیم بسیار خوب گل‌گهر  بازی داریم؛ همیشه روبروی تیم‌های آقای قلعه نویی قرار  گرفتن کار دشواری است. آنها برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند ولی در خانه ما بازی دارند و باید هر طور شده مقابل این تیم امتیاز کسب کنیم، اما قطعا تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و سعی و تلاشمان را می کنیم با تمریناتی که انجام می‌دهیم، امتیاز لازم را مقابل گل‌گهر بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg59v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهاجم پرسپولیس رفتن به نفت را تکذیب کرد