تاریخ انتشار: 1400/05/07 22:35
کد خبر: 35761

ربیعی: با تمام توان در مقابل ذوب آهن بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با همه توان بازیکنان و با جدیت مقابل تیم ذوب آهن به میدان خواهیم رفت.
ربیعی: با تمام توان در مقابل ذوب آهن بازی می کنیم

محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال افزود:  مقابل تیم ذوب آهن آخرین بازی فصل را داریم و بدون توجه به شرایط و رتبه حریف در جدول فصل برای آبروی خود به میدان می رویم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

وی با بیان اینکه فصل طولانی را سپری کردیم و تیم ها خسته اند گفت: کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا عدالت با خواست خداوند برای تیم ما رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه در بازی فردا چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم گفت: پزشکان تیم تلاش می کنند تا این بازیکنان به بازی فردا برسند و فردا این موضوع مشخص می شود.

ربیعی با بیان اینکه دیدار تیم ما و ذوب آهن تفاوتی از نظر کیفیت و انگیره بازیکنان با بازی هفته گذشته تیم ما نداردگفت: وضعیت تیم ما در جدول باثبات است و با اینکه مدیریت تیم برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته اند با تمام توان در مقابل ذوب آهن ظاهر می شویم.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته سی ام و نهایی لیگ برتر فوتبال شامگاه جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqeq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: از فصل بعد در چمن طبیعی توپ می‌زنیم