تاریخ انتشار: 1400/05/12 21:52
کد خبر: 35475

نکونام: شرایط برای فولاد غیرمنصفانه بود

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.
نکونام: شرایط برای فولاد غیرمنصفانه بود

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار در خصوص دیدار فردای تیمش گفت: بازی‌های جام حذفی به گونه ای است که شما باید با تمام تمرکز روی یک بازی به میدان بروید و ما هر بازی را با این فکر و ذهنیت شروع کرده‌ایم. فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم، تیمی که قدمت طولانی در فوتبال ایران دارد و جای خودشان و هواداران‌شان واقعا در لیگ برتر خالی است. ملوان همیشه تیم قابل احترامی است، مردم خوب انزلی و استان گیلان جای‌شان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم هرچه زودتر به جایگاه واقعی خودشان برسند. همانگونه که گفتم آن‌ها تیم پرطرفدار و ریشه داری هستند و در جام حذفی یکی از تیم‌هایی است که حضورش برای هر تیمی با توجه به سوابق‌شان در جام حذفی که شامل قهرمانی‌ها و حضور در مسابقات فینال است، خطرناک خواهد بود.

سرمربی فولاد همچنین گفت: بازی‌های زیادی از تیم ملوان دیده‌ایم، تیم‌شان را خوب آنالیز کرده‌ایم و به نظرم کیفیت فنی خیلی خوبی دارند و بازیکنانی در خط جلو دارند که می‌توانند تاثیر‌گذار باشند، می‌دانند شکل‌ بازی تیمشان چیست و از بازی چه می‌خواهند که این کار مارا سخت خواهد کرد. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد و فردا باید تمام تمرکز را داشته باشیم و تمام ذهنیت ما روی بازی باشد که بتوانیم ان‌شاءالله در پایان بازی به موفقیت برسیم.

وی ادامه نیز گفت: نکته ای که دوست دارم در خصوص آن صحبت کنم محرومیت فرشاد احمدزاده است. گرچه ما جایگزین‌های خوبی داریم که آماده هستند و شرایط خوبی داریم اما شما ببینید که در جام حذفی چند بازی است که فرشاد احمدزاده را نداریم. یک بازی اخراج شده و یک جلسه هم محرومش کرده‌اند.  اتفاقاتی که امسال برای فولاد افتاد در تاریخ بی سابقه است، با توجه به اینکه نماینده ایران بودیم پنجره نقل و انتقالاتی‌ تیم بسته شد. بازیکن ما را به دلیل حضور تماشاگر در دیداری که نباید تماشاگران حضور می‌داشتند، اخراج کردند و پس از کارت قرمز یک جلسه بلافاصله محرومش کرده‌اند. اگر اینقدر سریع و زود احکام کمیته انضباطی برای همه تیم‌ها صادر می‌شد خیلی خوب بود و قطعا در فوتبال ما این همه بی انضباطی وجود نداشت و شرایط خیلی خوب می‌شد.

نکونام در ادامه گفت: شما ببینید ما فرشاد احمدزاده را به دلیل اخراج یک بازی و اکنون هم یک بازی دیگر از دسته داده‌ایم که ما عملاً نتوانسته‌ایم از او در جام حذفی استفاده کنیم و از این اتفاق گله داریم چرا که شرایط غیرمنصفانه‌ای امسال برای فولاد رقم خورد و در بحث داوری در لیگ برتر ضرر کردیم و جایگاه چهارم را از دست دادیم. در شرایطی که تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود به این ما کم لطفی شد و خیلی مظلوم واقع شدیم در این شرایطی که استان خوزستان دارد. به نظرم شرایط همیشه و همه جا برابر باشد و همه تیم‌ها بتوانند در شرایط مساوی مبارزه کنند، دیگر از این اتفاقات گذشته است و اکنون تمرکز ما روی بازی فرداست تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان جایگزینی که داریم فردا قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت و با تمرکز بالا و بهترین کیفیت حاضر می‌شویم که ان‌شاءالله بازی خوبی انجام بدهیم و در نهایت بتوانیم موفق باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qzvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: امیدوارم فردا پاک‌ترین روز فوتبال باشد