تاریخ انتشار: 1400/05/13 22:09
کد خبر: 35413

بجز عشق علم مربیگری هم برای پیروزی لازم است/ نظری در مورد قلعه‌نویی ندارم

سرمربی آبی پوشان گفت: امشب به جز عشق و صداقت، برای پیروز شدن نشان دادم که علم مربیگری هم دارم.
بجز عشق علم مربیگری هم برای پیروزی لازم است/ نظری در مورد قلعه‌نویی ندارم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانداری بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد و با تعویض‌هایی که انجام دادم روند بازی را طوری پیش بردیم که پیروز میدان شدیم. از بازیکنان ممنونم همه تلاش کردند به خصوص از حسینی تشکر می‌کنم. او در تایمی که یک بر صفر عقب بودیم یک موقعیت خوب را از گل گهر گرفت و مار در بازی نگه داشت. از بازیکنانم تشکر می‌کنم اما هنوز چیزی تمام نشده و از فردا باید خودمان را آماده کنیم برای فینال.

سرمربی آبی پوشان در خصوص عدم تعویض قایدی در اکثر بازی‌های استقلال گفت: دلیلی برای تعویض مهدی قایدی نمی‌بینیم. او بسیار موثر بازی می‌کند و آن چیزی که از او می‌خواهیم را انجام می‌دهد. تعویض‌های دیگر که مثلاً امروز ارسلان بود، اکثراً تاکتیکی است و برای تغییر سیستم صورت می‌گیرد. ارسلان هم خوب بود و امیدوارم در فینال گل بزند.

مجیدی در واکنش به صحبت‌های قلعه نویی و اعتراضات تند او به داوری گفت: درباره صحبت‌های آقای قلعه نویی نظری ندارم. اما امروز برای بردن علاوه بر عشق و صداقت مربیگری، نشان دادم که علم مربیگری هم تاثیرگذار است.

وی در خصوص اعتراض تیم داوری به پیراهن‌های او گفت: نمی‌دانم قوانین بازی به بازی عوض می‌شود؟ من هر لباسی پوشیدم داور گفت داوری که آن‌طرف است می‌گوید نور می‌خورد در لباس و اشتباه می‌شود. باید سرچ کنم ببینم چه رنگی را داور اشتباه نمی‌گیرد. نمی‌دانم این قانون است یا بستگی به شماره چشم داور دارد.

مجیدی در خاتمه تاکید کرد: به گذشته فکر نمی‌کنم اما درباره آینده باید بگویم از مدیران استقلال خواهش می‌کنم این تیم را حفظ کنند و اگر این تیم حفظ شود و دو سه بازیکن به تیم اضافه شود تیم مدعی اول قهرمانی برای فصل بعد است و در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqyay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسرت بزرگ سرمربی پرافتخار استقلالی در لیگ برتر بیستم !