تاریخ انتشار: 1400/05/14 23:13
کد خبر: 35366

اعلام رسمی باشگاه بارسلونا : لیونل مسی نوکمپ را ترک می‌کند

پس از شایعات گسترده در رسانه های اسپانیایی، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسما جدایی لیونل مسی را تایید کرد تا شوک بزرگی به هواداران بلوگرانا وارد کند.

اعلام رسمی باشگاه بارسلونا : لیونل مسی نوکمپ را ترک می‌کند

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد.

رادیو کاتالونیا، مدعی شده بود که سران بارسلونا طی روزهای اخیر در تلاش برای تمدید قرارداد لیونل مسی بوده اند، اما این فوق ستاره آرژانتینی به آن ها اعلام کرده است که خواستار تمدید قراردادش با این تیم نیست. وضعیت اقتصادی و پروژه ورزشی این باشگاه مورد قبول مسی نیست و او خواهان ترک این تیم است. گفتنی است که سایر رسانه های اسپانیایی نیز این خبر را تایید کرده بودند.

با این حال باشگاه بارسلونا دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی جدایی لیونل مسی را تایید کرد. باشگاه بارسا در این بیانیه توضیح داد که چه اتفاقی در ماکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی افتاده است.

در بیانیه بارسا آمده است:

با وجود اینکه بین باشگاه بارسلونا و لئو مسی به توافق رسیده ایم و با قصد مشخص امروزِ هر دو طرف برای امضای قرارداد جدید، به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری (مقررات لالیگای اسپانیا) نمی توان این قرارداد را رسمی کرد.

در مواجهه با این وضعیت لیونل مسی ارتباط خود را با بارسلونا ادامه نخواهد داد. هر دو طرف عمیقا متاسفند که در نهایت خواسته های بازیکن و باشگاه برآورده نمی شود.

بارسا از صمیم قلب از بازیکنی که در رشد این باشگاه نقش داشته تشکر می کند و برای او بهترین ها را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزو دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb5pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فیلم/ حضور مسی و ستارگان بارسا در بیمارستان کودکان