تاریخ انتشار: 1400/05/30 16:33
کد خبر: 34687

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از راه رسید ؛ خبر خوش سمیعی برای سرخ ها

جمعه روز نسبتا شلوغی برای باشگاه پرسپولیس بود و مدیرعامل این باشگاه ملاقاتی با مدیربرنامه‌های رضا اسدی داشت.
بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از راه رسید ؛ خبر خوش سمیعی برای سرخ ها

رضا اسدی مورد توجه یحیی است. باشگاه پرسپولیس در فصل بیستم لیگ برتر از ۳ هافبک دفاعی استفاده کرد. احمدنوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا. از این جمع قرارداد نوراللهی و کامیابی‌نیا بعد از پایان لیگ بیستم به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها با توجه به شکایت کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال آن بودند که هر چه زودتر تیم خود را تعیین تکلیف کنند. در عین حال شاگردان گل محمدی در شهریور ماه باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان بروند.

با این اوصاف باشگاه پرسپولیس خیلی زود وارد پروسه نقل و انتقالات شد. با وجود تلاش‌های پرسپولیسی‌ها، احمد نوراللهی به طور رسمی از پرسپولیس جدا و راهی لیگ امارات شد.

بعد از خروج او احتمالاً مذاکرات با رضا اسدی جدی‌تر دنبال شود. اسدی به جز پست هافبک دفاعی سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد. به این طریق عملاً خیال کادرفنی پرسپولیس بابت فشردگی رقابت‌ها و مصدومیت‌های احتمالی مدافعان یا هافبک دفاعی‌اش راحت خواهد شد.

این درحالی بود که باشگاه پرسپولیس روز جمعه با وحید امیری نیز به توافق رسید تا این بازیکن برای ۳ سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz97l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست عجیب آل کثیر از مدیران پرسپولیس!+ جزییات