تاریخ انتشار: 1400/05/30 23:45
کد خبر: 34662

معراج اسماعیلی در پی بازگشت به دروازه های لیگ برتر

دروازه‌بان خوزستانی تیم فوتبال پیکان تهران که بنا به دلایلی فصل بیستمِ چندان مطلوبی را در این تیم سپری نکرده بود، دوباره تمرینات انفرادی و پرفشار خود را برای رسیدن به روزهای اوج گذشته‌اش آغاز کرده است.
معراج اسماعیلی در پی بازگشت به دروازه های لیگ برتر

از روزهایی که معراج اسماعیلی دروازبان اندیمشکی فوتبال کشورمان در لیگ نوزدهم و در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان نقش آفرینی می‌کرد، زیاد نمی گذرد. او که بعنوان دروازه بان دوم گاندوهای اصفهانی در ترکیب این تیم قرار داشت، با تلاش، ممارست و تمرینات فراوان توانسته بود که خودش را به عنوان دروازبان اول ذوب آهن تحمیل و مربیان را قانع کند تا او را درون دروازه ذوب آهن قرار دهند.

اما شرایط اسماعیلی در فصل بیستم تغییر کرد و ساز جدایی را از تیم ذوب آهن کوک کرد. او در ابتدای فصل قبلی به تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک پیوست، اما هنوز لیگ بیستم شروع نشده بود که راه اسماعیلی و تیم اراکی از هم جدا شد و سنگربان خوزستانی تیم ملی امید ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم پیکان تهران ملحق شد.

دروازه‌بان خوزستانی قصد داشت در تیم پیکان همان درخششی که در تیم ذوب آهن اصفهان را داشت تداوم ببخشد، ولی اوضاع برای اسماعیلی جوان با ابتلا به ویروس کرونا آنطور که باب میلش بود پیش نرفت و در نهایت با این تیم به بن بست خورد تا این دروازه بان خوش استایل فوتبال خوزستان، تمامی فصل بیستم را از دست دهد.

بدین ترتیب، معراج برای جبران گذشته و رسیدن به روزهای اوج، این روزها تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان سپری می کند تا آینده و سرنوشت فوتبالی خود را در تیم جدیدی جستجو کند.

اسماعیلی حالا می خواهد با تمرکزی بیشتری بر روی کارش در‌ چهار چوب دروازه و در مستطیل سبز، توانایی هایش را به شکل بهتر و باکیفیت تری به نمایش بگذارد.

وی پس از غلبه بر بیماری کرونا، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خوزستان در خصوص آخرین وضعیت و شرایطش صحبت کرد و گفت: در فصل گذشته، دو بار به ویروس کرونا مبتلا شدم و اکنون حالم خوب است. در کل دوره بیماری سختی را گذراندم و باید خیلی مراقب باشم‌، البته با توجه به پایان رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیستم، به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و به زودی به آمادگی کاملی خواهم رسید تا مجدد برگ جدیدی در زندگی ورزش ام را بنویسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr8qx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت گلر تیم امید جدی نیست!