تاریخ انتشار: 1400/06/04 00:19
کد خبر: 34445

والی: قبل از هرچیز هوادار فولاد هستم

کاپیتان فولاد خوزستان امیدوار است با حمایت هواداران این تیم فصل خوبی داشته باشند.
والی: قبل از هرچیز هوادار فولاد هستم

ایوب والی درباره تغییرات کادر فنی فولاد اظهار کرد: از آقا جواد و کادر فنی ایشان که در کنار ما بودند و توانستیم تیم را قهرمان کنیم و همچنین آقای آذری که واقعا در دو، سه سال اخیر زحمات زیادی در فولاد کشیدند، تشکر می‌کنم. از آقا جواد مسائل زیادی را یاد گرفتیم و ایشان واقعا حرفه‌ای است.

 

او ادامه داد: ای‌کاش در دوران جوانی بازی با آقا جواد برخورد داشتم چون ایشان واقعا حرفه‌ای، پر تلاش و با انگیزه کار می‌کند و همین موضوع درس بزرگی برای بنده بود. ان‌شاالله در هر جایی هستند، سلامت باشند.

 

کاپیتان فولاد با اشاره به علاقه‌اش نسبت به این تیم عنوان کرد: قبل از اینکه بازیکن فولاد باشم، هوادار تیم هستم، بهترین و بیشترین افتخارم در زمان قهرمانی و همه لحظات تلخ و شیرین، این است که تماشاگران از بنده حمایت کردند. من در داخل تیم بودم و برعکس خیلی از دوستان که از بیرون قضاوت می‌کردند، شرایط را می‌دانستم و می‌دیدم که کادر فنی ما تلاش زیادی داشتند و زحمت می‌کشیدند.

والی تصریح کرد: نسبت به شناختی که از لیگ و مربیان دارم، می‌دانستم این تیم موفق می‌شود. خدا را شکر روسفید شدیم و تیم توانست به قهرمانی برسد. هواداران به من اعتماد داشته باشند. من هوادار فولاد هستم و دلم بیشتر از هر کسی، برای تیم می سوزد و عاشق فولاد هستم.

 

او در خصوص حضور عبدالله ویسی در فولاد اظهار کرد: با حضور آقای ویسی که ایشان هم تجربه خوبی در عرصه مربیگری دارند و یک قهرمانی در اوایل تجربه کاری‌شان یک قهرمانی به دست آوردند، می‌توانیم روند خوبی داشته باشیم. آقای ویسی چندین سال در لیگ برتر با تیم‌های مختلف بوده‌اند و تجربه بیشتری به دست آوردند. ایشان شناخت کافی از بازیکنان و تیم‌های خوزستانی دارند و فکر می‌کنم بتوانند موفق شوند. ان‌شاالله با کمک یکدیگر و حمایت مردم خوزستان و هواداران فولاد بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.

 

کاپیتان فولاد پیرامون تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: آقای گرشاسبی در عرصه مدیریت ورزشی خیلی قوی هستند و خودشان هم بخاطر اینکه ورزشکار حرفه‌ای و مدال‌آور بودند و چندین سال در ورزش هستند، می‌توانند کمک زیادی به باشگاه فولاد و مردم خوزستان کمک کنند. امیدوارم در کنار یکدیگر تیم قدرتمندی برای فصل بعد درست کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xonrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان فولاد ماندنی شد