تاریخ انتشار: 1400/06/05 22:16
کد خبر: 34376

نقش برونو فرناندز در بازگشت رونالدو به اولدترافورد

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، پس از اعلام بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، ادعا کرده که او هم سهم مهمی در این انتقال تاریخی داشته است.
نقش برونو فرناندز در بازگشت رونالدو به اولدترافورد

ساعاتی پس از آنکه به نظر می رسید کریستیانو رونالدو قرار است به منچسترسیتی بپیوندد، مهاجم پرتغالی و یکی از اسطوره های شیاطین سرخ، چمدان هایش را برای بازگشتی تاریخی به اولدترافورد بست.

برونو فرناندز پس از تایید توافق شیاطین سرخ برای جذب مهاجم یوونتوس، در توییتی شیطنت آمیز اعلام کرد که او هم نقش مهمی در بازگشت رونالدو به منچستریونایتد داشته است.

 

کاپیتان پرتغال، اسطوره ای در تاریخ اولدترافورد پس از 6 سال بازی بین سالهای 2003 تا 2009، پس از یک دهه دوری از لیگ برتر، در راه بازگشتی مهیج به خانه است.

فرناندز پس از انتشار خبر بازگشت دوباره این ستاره 36 ساله به یونایتد، به شوخی و تلویحا گفت که او مسئول این معامله قابل توجه بوده است و با این اظهار نظر واکنش هم تیمی هایش را برانگیخت.

اندکی پس از انتشار این خبر که رونالدو با توافق بر سر شرایط شخصی، ویزا و تست های پزشکی، راهی یونایتد می شود، ستاره پرتغالی که با رونالدو در تیم ملی هم بازی است، در توییتر خود نوشت: "ایجنت برونو؟ به خانه خوش برگشتی کریستیانو."

 

فرناندز که مانند رونالدو اسپورتینگ را ترک کرد تا شهرت خود را در اولدترافورد بیشتر کند، تنها یکی از چندین بازیکنی بود که به بازگشت رونالدو واکنش نشان داد.

 

جیدون سانچو نوشته است: "ساعت های ترسناکی است!"

مارکوس راشفورد توییت کرده: "اوه اوه اوه، او در خانه است."

هری مگوایر نیز زیر پست منچستریونایتد در اعلام خبر بازگشت رونالدو، کامنت گذاشته: "به خانه خوش آمدی کریستیانو"

 

ورود رونالدو تنها چند ساعت پس از آنکه به نظر می رسید او قصد دارد به منچسترسیتی بپیوندند، پنجره نقل و انتقالات پربار یونایتد را تکمیل می کند. شیاطین سرخ علاوه بر فوق ستاره پرتغالی، جیدون سانچو، هدف بلند مدت خود را نیز پس از تلاش گسترده در سال گذشته به خدمت گرفته اند و رافائل واران را نیز برای تقویت دفاع خود از برنابئو به اولدترافورد منتقل کرده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kmeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو به طور رسمی به منچستریونایتد پیوست