تاریخ انتشار: 1400/06/05 22:39
کد خبر: 34374

ارسلان مطهری به دنبال یک دوربرگردان

مهاجم استقلال در شرایطی این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد که اوضاع پیچیده‌ای در باشگاهش دنبال می‌کند.
ارسلان مطهری به دنبال یک دوربرگردان

ارسلان مطهری یکی از مهاجمانی بود که فرصت حضور در مینی کمپ تیم ملی را متوجه خود دید و شرایط حضور در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ را به دست آورد.

 

مطهری که البته کار سختی برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی و تجربه دیدارهای ملی پیش‌رو خواهد داشت، ذهنش هم کاملا درگیر موضوع مربوط به تیم باشگاهی‌اش است. جایی که امروز مددی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد این مهاجم نیز در جمع بازیکنانی قرار دارد که در لیست فرهاد مجیدی حاضر نخواهند بود و احتمالا امکان تمدید قرارداد وی شکل نگیرد.

 

ارسلان مطهری در شرایطی به استقلال پیوسته بود که شرایط مناسبی را در تیم ذوب آهن چه از حیث فنی و مالی دنبال می‌کرد. با این حال مهاجم ملی‌پوش کنونی استقلال در شرایطی با سود بردن از یکی از بندهای قراردادش راهی تهران شد و پیراهن آبی را بر تن کرد که بارها از عشق خود به این تیم یاد کرده بود. روزهای ابتدایی حضور در استقلال کاملا برای او خوب پیش رفت و با گلزنی در همان استارت کار برای این تیم در جمع آبی‌ها در مسیر محبوبیت بین هواداران قرار گرفت. گلزنی در دربی و دبل در این جدال همان چیزی بود که هواداران از او انتظار داشتند و به خوبی توانست گیتارش را در جدال با پرسپولیس کوک کند.

اما اکنون شرایط بعد از پایان قرارداد ارسلان مطهری با استقلال کاملا پیچیده شده است. مهاجم آبی‌ها علیرغم ادعایی که در خصوص پیشنهاداتش داشت پای میز مذاکره با تیم محبوبش نشست و در حالیکه به نظر می‌رسید مشکلی برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد، ناگهان اوضاع به شکل قطع همکاری پیش رفت.

 

ارسلان اما بعد از دعوت به اردوی تیم ملی امیدوار بود شرایط برایش متفاوت پیش برود و بتواند نظر فرهاد مجیدی را بار دیگر در خصوص قراردادش جلب کند اما اظهارات مددی در شرایط فعلی همه چیز را برهم زده است. با این حال بعد از قطع همکاری استقلال با شیخ دیاباته و جدایی مهدی قایدی، ارسلان به عنوان ضلع سوم این خط تهاجمی امیدوار به یک دوربرگردان هیجان انگیز به سمت دستیابی دوباره به پیراهن استقلال است و باید دید این مهم نصیب وی خواهد شد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dwbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول استقلال به فولاد (مطهری - پنالتی)