تاریخ انتشار: 1400/06/05 23:10
کد خبر: 34373

مهدی عبدی و تمرین اولین گل ملی (عکس)

مهدی عبدی یکی از چهره‌های جدید فهرست تیم ملی است که کار بسیار سختی برای حفظ جایگاهش خواهد داشت.
مهدی عبدی و تمرین اولین گل ملی (عکس)

پنج گل در بازی‌های پایانی فصل کافی بود تا دراگان اسکوچیچ یکی از پیراهن‌های تمرینی تیم ملی را به او بدهد؛ به بازیکنی که در یک سال از آقای گل امیدهای ایران به مهاجمی توانمند در خط حمله پرسپولیس تبدیل شد و حالا برچسب ملی پوش بودن را هم روی خود می‌بیند.

 

عبدی که با دو گل تماشایی به تراکتور و محمدرضا اخباری، سه امتیازی ارزشمند را به حساب تیمش واریز کرد و پرسپولیس را در صدر جدول نگه داشت. او یک گل را با شوت از داخل محوطه زد و گل بعدی را روی یک حرکت فردی به ثمر رساند و حالا در تمرینات تیم ملی نیز وظیفه درخشش برابر اخباری برای حفظ پیراهن تیم ملی را پیش روی خود می‌بیند.

 

شاید از بدشانسی عبدی باشد که علاوه بر مهاجمان لیگ برتری، با نسلی از مهاجمان ممتاز در خارج از ایران هم دوره شده که کار را برای ورود هر مهاجمی به دایره نفرات تیم ملی سخت می‌کنند. اگرچه عبدی مهاجمی خوش تکنیک، مسلط و چارچوب شناس است اما وقتی نامش کنار مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و... قرار بگیرد شاید بختش برای بازی حداقلی شود.

 با این حال آینده برای مهدی عبدی ۲۳ ساله است. مهاجمی که اگر همیشه مثل هفته‌های پایانی لیگ بیستم باشد، دیر یا زود به خط حمله تیم ملی هم اضافه می‌شود و مثل روزی که به صورت ناگهانی اولین گل خود با پرسپولیس در دربی را زد، به اولین گل در تیم ملی هم خواهد رسید.

1


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36braj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف مربی سوری به قدرت ایران: نتیجه مساوی برای ما مثل برد است