تاریخ انتشار: 1400/06/06 18:33
کد خبر: 34335

ترکیب یحیی برای دفاع پرسپولیس مشخص شد/ سید جلال نیمکت نشین می‌شود!

خبردار شدیم سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم باید لیگ بیست و یکم را از روی نیمکت آغاز کند!
ترکیب یحیی برای دفاع پرسپولیس مشخص شد/ سید جلال نیمکت نشین می‌شود!

پرسپولیس در لیگ بیستم تنها ۱۴ گل دریافت کرد تا بهترین خط دفاعی این رقابت ها لقب بگیرد. این در حالی است که چهره شاخص قرمزها در خط دفاع، سیدجلال حسینی بود که پس از جدایی شجاع خلیل زاده دوباره به ترکیب اصلی رسید و سپس حتی با وجود مصدومیت کنعانی زادگان نیز اجازه نداد خللی در عملکرد دفاعی سرخپوشان به وجود بیاید.

او علاوه بر نقش تأثیرگذار در امور دفاعی در فاز تهاجمی هم مشارکت داشت و موفق شد گل‌های حساس و مهمی برای پرسپولیس بزند.

سید جلال حسینی با گل‌های سه امتیازی و رهبری مقتدرانه خط دفاع پرسپولیس ثابت کرد سن و سال یک عدد است و هر زمانی که به بازی گرفته شد پا به پای جوانترها دوید.

حالا با خرید علی نعمتی شنیده می شود سید جلال حسینی در لیگ بیست و یکم نیمکت نشین خواهد شد و احتمال زیادی هم وجود دارد در بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی به میدان بروند.

علی نعمتی چپ پا و مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی است. سرمربی پرسپولیس که در پدیده مشهد از این مدافع نیشابوری استفاده کرده بود اصرار زیادی به خرید او داشت. از طرفی فرشاد فرجی نیز عملکرد بسیار خوبی در هفته های پایانی لیگ بیستم داشت و نشان داد یک جانشین مناسب برای سید جلال حسینی است.

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از ترکیب یک مدافع راست پا و یک چپ پا در مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کند و بیشتر از سید جلال حسینی روی فرشاد فرجی و علی نعمتی نظر دارد.

باید منتظر ماند و دید این زوج جدید و تازه می توانند اقتدار سال های اخیر پرسپولیس در امور دفاعی را حفظ کنند یا اینکه یحیی گل محمدی دوباره مجبور می شود از سید جلال حسینی استفاده کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko8bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مهم پرسپولیسی‌ها برگزار شد/ تصمیمات حساس برای وضعیت سرخپوشان