تاریخ انتشار: 1400/06/06 23:31
کد خبر: 34318

واکنش توخل به تصمیم جنجالی آنتونی تیلور

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید داور مسابقه در مورد اخراج ریس جیمز کمی عجله کرده است.
واکنش توخل به تصمیم جنجالی آنتونی تیلور

دیدار جنجالی و پرهیجان لیورپول و چلسی در حالی با تساوی 1-1 به پایان رسید که شاگردان توماس توخل با اخراج ریس جیمز در دقایق پایانی نیمه اول 10 نفره شدند و در ادامه بازی با یک یار کم تر مقاوت کرده و یک امتیاز ارزشمند را به دست آوردند.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در پایان بازی گفت: " کارت قزمز؟ من حتی نمی دانم چنین تصمیماتی که گرفته می شود قانون هستند یا نه. ما نگران این موضوع بودیم که داور تنها یک تصویر ثابت را مشاهده کند و فکر می‌کنم که اگر تصاویر را به شکل کامل و متحرک می دید شاید نظرش عوض می شد. من تصمیم داور مسابقه را سرزنش نمی‌کنم اما می گویم او کمی زود کارت قرمز را نشان داد. در واقع به نظرم داور نتوانست کل اتفاقاتی که رخ داد را به خوبی تماشا کند.

به خاطر می آورم که داور ها پیش از این در مورد تغییر جهت توپ یا حرکت غیر طبیعی بدن برای اعلام خطای هند صحبت می‌کردند و فکر می‌کنم که شاید اگر این صحنه را بیشتر می دید نظرش عوض می شد."

 

توماس توخل درباره عملکرد چلسی نیز گفت: "ما با اراده کامل، انعطاف پذیری، تلاش تیمی و با بهترین حالت ممکن خود عمل کردیم. بعد از اخراج هرگز شکل بازی خود را از دست ندادیم و سعی کردیم فاصله بین خطوط را کاهش دهیم. ما سعی کردیم در قسمت عقب زمین فشرده‌تر عمل کنیم چرا که در آنجا فضاهای بیشتر ایجاد می شود تا اینکه اجازه ندهیم وینگر های لیورپول عملکرد مورد نظرشان را داشته باشند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbj56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول و چلسی به تساوی رضایت دادند