تاریخ انتشار: 1400/06/06 23:55
کد خبر: 34317

کلوپ: برابر بهترین تیم اروپا مساوی کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش باید در استفاده از موقعیت های خود بهتر عمل کند.
کلوپ: برابر بهترین تیم اروپا مساوی کردیم

تیم‌های لیورپول و چلسی امشب در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مسابقه این دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که چلسی در دقایق پایانی نیمه اول با اخراج ریس جیمز 10 نفره شد و 45 دقیقه با یک یا کمتر به کار خود ادامه داد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت:"نتیجه 1-1 بد نیست. ما اکنون در اوایل فصل قرار داریم و امشب در برابر بهترین تیم اروپا در فصل گذشته به نتیجه تساوی رسیدیم. ما در سه بازی هفت امتیاز به دست آوردیم اما فکر می‌کنم که قابل قبول است و باید رو به جلو حرکت کنیم."

 

کلوپ درباره اینکه لیورپول نتوانست با وجود یک یار بیشتر برنامه دوم گل برتری را به ثمر برساند نیز گفت: " در نیمه دوم همه فکر می‌کردم که با توجه به این که حریف 10 نفره است خیلی راحت گل دوم را می زنیم و به نوعی همه چیز تمام است. با این حال چلسی در نیمه دوم 8 بازیکن در منطقه دفاعی خود قرار داده بود و بسیار فشرده عمل می‌کرد. البته ما هم از چند موقعیت خود استفاده نکردیم و چند ضربه هم زدیم که توسط ادوارد مندی مهار شد. همچنین من فکر می‌کنم که باید در استفاده از توپ های برگشتی بهتر عمل کنیم."

 

همچنین یورگن کلوپ در پایان مصاحبه خود تایید کرد که روبرتو فیرمینو که در نیمه اول بازی تعویض شد دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان دقیق دوری او از میادین مشخص شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوژه کنایه جالب یورگن کلوپ به چلسی