تاریخ انتشار: 1400/06/08 00:23
کد خبر: 34262

کومان: برای شکست دادن ختافه به زحمت افتادیم/ «هو» شدن گریزمان را درک نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر ختافه راضی است اما اعتراف کرد که تیمش به خصوص در نیمه دوم این بازی نمایش جالبی نداشته است.
کومان: برای شکست دادن ختافه به زحمت افتادیم/ «هو» شدن گریزمان را درک نمی‌کنم

بارسلونا دومین برد خود در سومین هفته لالیگا را کسب کرد اما به زحمت و با حداقل اختلاف. کاتالان‌ها میهمان خود ختافه را در حالی با نتیجه 2 بر یک شکست دادند که هر سه گل بازی در همان نیم ساعت نخست ثبت شد و پس از آن مردان رونالد کومان دیگر نتوانستند پیروزی کسب کنند.

رونالد کومان پس از این مسابقه به خبرنگاران گفت: از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالم. بازی سختی بود و ما هم به زحمت افتادیم. بازی با توپ ما خیلی جالب نبود. کسب این برد از نظر روانی برای تیم ما بسیار مهم بود چون خیلی به زحمت افتادیم و تلاش کردیم تا آن را ببریم.

کومان افزود: در ابتدای نیمه دوم، در عرض چند دقیقه پنج بار توپ را لو دادیم که این وضعیت مطلوبی برای تیم نیست.از دست دادن این همه توپ مرا نگران می‌کند.

سرمربی هلندی کاتالان‌‌ها درباره هو شدن آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی تیمش هم گفت: به عنوان سرمربی تیم من نمی‌توانم درک کنم که هواداران بازیکن تیم خودی را هو کنند. این اصلاً جالب نیست. شما زمانی می‌توانید اعتراض کنید که یک بازیکن نه رویکرد خوبی داشته باشد و نه برای تیم کار کند. گریزمان در این بازی مشکلاتی داشت و بدشانسی هم آورد اما این هم بخشی از بازی است. او هم مانند همه مهاجمان روز خوب و بد دارد. در بعضی بازی‌ها فضا پیدا می‌کند و در بعضی بازی‌ها نه. بستگی به تیم حریف دارد. ما هم در این بازی برای او موقعیت‌‌های زیادی خلق نکردیم.

کومان در پاسخ به این سؤال که از باشگاه چه درخواستی دارد، اظهار داشت: من هیچ درخواستی ندارم. ما مدتی است که در کنار هم کار می‌کنیم و همیشه خواستم حرفم را روشن بزنم و درک می‌کنم که باشگاه در چه شرایط اقتصادی‌ای قرار دارد. با این حال امیدوارم که بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم چون که به این کار نیاز داریم اما اگر نشد هم به کارمان ادامه می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrbbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره اسپانیایی بارسا مصدوم شد