تاریخ انتشار: 1400/06/09 21:49
کد خبر: 34174

مورینیو و مخالفت با جذب هافبک نیمکت‌نشین یونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به جذب قرضی دونی فن دبیک از منچستریونایتد پاسخ منفی داده است.
مورینیو و مخالفت با جذب هافبک نیمکت‌نشین یونایتد

دونی فن دبیک در آژاکس به عنوان یک هافبک میانی پر انرژی شهرت پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که او در سپتامبر 2020 به منچستریونایتد نقل مکان کند. اما ستاره هلندی تا به اینجا شرایط دشواری را در جمع شیاطین سرخ تجربه کرده و در واقع به یک نیمکت نشین محض زیر نظر اوله گنار سولسشر تبدیل شده است.

 

نیمکت نشینی های پیاپی ستاره هلندی باعث شد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی در رابطه با جدایی او مطرح شود و اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مدیران باشگاه منچستر یونایتد با مسئولان رم تماس گرفته و جذب دونی فن دبیک را به صورت قرضی به آنها پیشنهاد داده‌اند.

بر اساس این پیشنهاد، باشگاه ایتالیایی می توانست بدون بند خرید دائم فن دبیک را به خدمت بگیرد بنابراین انتقالی به صرفه برای آنها به حساب می‌آمد اما گزارش ها حاکی از آن است که ژوزه مورینیو به حضور ستاره هلندی در تیمش پاسخ منفی داده چرا که سرمربی پرتغالی خواهان جذب یک هافبک با ویژگی‌های متفاوت توسط رم بوده است.

 

با این تفاسیر و در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی باید دونی فن دبیک را در منچستر یونایتد ماندگار دانست و احتمالاً او در فصل جاری نیز بیشتر نیمکت‌نشین خواهد بود و حداقل باید تا ژانویه برای تغییر وضعیت خود صبر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dw9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به خاطر مورینیو به رم آمدم