تاریخ انتشار: 1400/06/10 23:04
کد خبر: 34122

نورشرق: استقلال مانعی برای جذب بازیکن خارجی ندارد

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال می گوید که استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
نورشرق: استقلال مانعی برای جذب بازیکن خارجی ندارد

فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش در فصل بعد، اصرار زیادی روی جذب بازیکن خارجی دارد. با توجه به اینکه قانون منع جذب بازیکن خارجی با شرایط خاصی برچیده شده، بعضی از مسئولین فدراسیون و تیم های رقیب اعتقاد دارند استقلالی ها مهمترین قانون وضع شده یعنی نداشتن پرونده باز خارجی در فیفا را به دلیل شکایت استراماچونی نقض کرده و به همین دلیل قادر به جذب بازیکن خارجی نیستند.

 

این در حالی است که استقلالی ها نظر متفاوتی در این زمینه داشته و می گویند چون حکم نهایی پرونده استراماچونی صادر نشده، می توانند بازیکن خارجی جذب کنند. نظری که نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال نیز با آن موافق است. او در برنامه ورزشگاه در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قادر به جذب بازیکن خارجی هستند، پاسخ مثبت داد.

 

او گفت: چون پرونده استراماچونی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نشده، صرف محکومیت باشگاه نسبت به پرونده رسیدگی شده مانعی برای جذب بازیکن ایجاد نمی کند. فقط دسته سومی که بعد از مهلتی که فیفا به باشگاه ها برای اجرای آراء صادره می دهد، طبیعتا به درخواست ذینفع آن باشگاه را از نقل و انتقالات محروم می کند.

 

وی ادامه داد: ما اکنون بیشتر آمارمان در بحث پرونده هایی است که منجر به صدور حکم شده ولی خوشبختانه منجر به بستن پنجره آنها نشده است. ولی این یک آینده قابل پیش بینی است. یعنی یک پرونده ای در مورد آن رأی قطعی صادر می شود، اگر با فرد ذینفع حل و فصل نکنند، طبیعتا این بسته شدن پنجره نیز در انتظار آنها خواهد بود.

 

بدین ترتیب با توجه به اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، استقلال تا زمان صدور حکم قطعی پرونده استراماچونی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، می تواند بازیکن خارجی مدنظر خود را جذب کند و خطری از این بابت آبی ها را تهدید نمی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjnzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورد عجیب فرشید اسماعیلی و استقلال