تاریخ انتشار: 1400/06/13 23:02
کد خبر: 33980

آینده تراکتور؛ 24 ساعت زمان برای جمع‌بندی

بنابر آنچه که از متن اعتراضات هواداری برمی‌آید اعتراضات هواداران تراکتور میتوانست با استعفای مدیرعامل و سرمربی فروکش کند .
آینده تراکتور؛ 24 ساعت زمان برای جمع‌بندی

به دنبال تعلیق فعالیت های باشگاه تراکتور، این باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم و واحد اداری باشگاه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و اما موضوع مهم این است که چرا مدیریت باشگاه تراکتور روی ماندن در جایگاه  خود اینچنین پافشاری کرد؟

هواداران تراکتور به صورت گسترده ای خواستار تغییرات در راس باشگاه و دامنه اعتراضات دیگر مجازی نبود و هواداران تجمعات گسترده ای را در بنیان دیزل تدارک می دیدند و در این شرایط بحرانی منطقی بود که مدیرت این باشگاه و یا کادر فنی در شرایطی که روی تراس ساختمانباشگاه خبر تعلیق فعالیت ها را می‌دادند استعفای خود را اعلام می‌کردند و کار را به بلاتکلیفی باشگاه نمی کشاندند.

اکنون آژیر قرمز در تبریز به صدا درآمده است و قطعا موضوع به تحویل باشگاه با هیات فوتبال ختم نخواهد شد و پروسه انتقال مالکیت نیز زمان بر خواهد بود و پیش بینی می شود ظرف 24 ساعت آینده بیانیه ای از طرف هلدینگ دریک منتشر و موضوع تراکتور تائین تکلیف شود و که در اینصورت احتمال تغییرات گسترده مدیریتی دور از ذهن نیست.

 البته در این شرایط تغییرات گسترده باید با زنوزی دست و دلباز سال 97 همراه باشد تا شرایط تراکتور به حالت عادی بازگردد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egdr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ششگلانی: تراکتور را به کسی می‌دهیم که زنوزی بگوید