تاریخ انتشار: 1400/06/14 22:45
کد خبر: 33931

بارسلونا چه امیدهایی که به گریزمان نداشت!

به نظر می رسد بارسلونا و آنتوان گریزمان هنگام توافق برای بستن قرارداد خیلی نسبت به آینده امیدوار بودند.
بارسلونا چه امیدهایی که به گریزمان نداشت!

دوران نه چندان خوب آنتوان گریزمان در باشگاه بارسلونا بالاخره به اتمام رسید و این ستاره فرانسوی در روز پایانی پنجره تابستانی سال 2021 دوباره با اتلتیکومادرید به توافق رسیده و با انتقالی قرضی و بند خرید به پایتخت اسپانیا بازگشت. آنتوان گریزمان در دوران حضور در نوکمپ بیشتر تحت تاثیر نام لیونل مسی قرار داشت و نتوانست دوران درخشان خود در ترکیب روخی بلانکوس را در این تیم نیز تکرار کند، اما حالا بندهای جالبی از قرارداد طرفین در سال 2019 فاش شده است.

در قرارداد آنتوان گریزمان با باشگاه بارسلونا پاداش های مختلف و متنوعی برای این بازیکن فرانسوی در نظر گرفته شده بود. به عنوان مثال اگر گریزمان در حداقل 60 درصد مسابقات فصل بارسلونا در ترکیب قرار می گرفت، سالانه 2.5 میلیون یورو به این بازیکن اختصاص می یافت.

اما جالب اینجاست یکی از این بندهای پاداش نیز مربوط به دریافت توپ طلا توسط آنتوان گریزمان بود. در واقع اگر جایزه به این ستاره فرانسوی می رسید، آنتوان یک میلیون یورو اضافی نیز پاداش از بارسلونا دریافت می کرد. همچنین رقم 500 هزار یورو در صورت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل یوفا و 250 هزار یورو در صورت برگزیده شدن به عنوان مرد سال فیفا یا یوفا نیز به این ستاره فرانسوی تعلق می گرفت. اما آنتوان گریزمان به کسری از این موفقیت ها نیز در ترکیب بارسلونا نرسید و بعد از دو سال متوسط تصمیم به بازگشت دوباره به اتلتیکومادرید گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9bkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش گریزمان به نیمکت نشینی برابر دینامو (عکس)