تاریخ انتشار: 1400/06/14 23:12
کد خبر: 33928

گرشاسبی: برای باز شدن پنجره فولاد، ناامید نیستیم

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد همچنان بسته است ولی آنها از هیچ تلاشی برای رفع این مشکل دریغ نمی کنند.
گرشاسبی: برای باز شدن پنجره فولاد، ناامید نیستیم

تیم فولاد خوزستان یکی از نخستین تیم هایی است که اردوی آماده سازی پیش فصل خود را آغاز کرده است. پس از تغییرات سرمربی و مدیریت در این باشگاه، حمیدرضا گرشاسبی جانشین سعید آذری شد و او در نخستین اقدام خود، عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی فولادی ها انتخاب کرد.

 

گرشاسبی در ادامه نیز موفق به حفظ ستاره هایی نظیر صالح حردانی و لوسیانو پریرا شد که تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفته بودند. فولادی ها همچنین موفق به حفظ موسی کولیبالی، محمدرضا عباسی، احسان مرادیان، ساسان انصاری، محمد آبشک، وحید حیدریه و مهران موسوی شدند و مدیرعامل جدید فولادی ها در این راستا اقدامات قابل تحسینی را انجام داد.

 

گرشاسبی عصر امروز در گفتگو با رادیو خوزستان، به تشریح وضعیت فولاد پرداخت. او اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم همچنان بسته است ضمن اینکه 3 بازیکن خارجی فولاد به زودی راهی ایران می شوند تا به تمرینات تیم اضافه شوند.

 

* نقل و انتقالات را در خفا پیش می بریم

همانطور که مردم خوزستان و هواداران فولاد در جریان کم و کیف و ریز و درشت باشگاه فولاد هستند، با پیگیری های مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد و هیئت مدیره باشگاه و با توجه به اینکه خود من نیز بچه این استان هستم، لبیک گفتم و کار را شروع کردم. زمانی که ما کار را آغاز کردیم، چند بازیکن تیم جدا شده بودند. اما همانطور که می دانید بحث نقل و انتقالات کار ظریفی است و نمی توان آن را در بوق و کرنا کرد. لذا ما خیلی ساکت، آرام و در خفا فعالیتمان را انجام دادیم و بعد از جدا شدن چند بازیکنی که قبل از آمدن من رفتند، سایر بازیکنان را حفظ کردیم.

* تیم های قدرتمند به دنبال بازیکنان ما بودند

همه تیم های قدرتمند و مطرح در سطح کشور به دنبال بازیکنان ما بودند و حتی این بازیکنان را تا مرز عقد قرارداد بردند اما با هر ترفندی که بود، این بازیکنان را برگرداندیم و با توجه به درخواست کادرفنی جدید، ما همه را حفظ کردیم و امروز نیز قرارداد 2 نفر دیگر تمدید شد و آنها را روانه اردوی کردان کرج کردیم.

 

* جز نخستین تیم هایی هستیم که تمرینات را آغاز کرده ایم

به جرأت می گویم که جزو پیشتازان باشگاه ها هستیم که اردوی آمادگی خود را در خارج از استان آغاز کرده ایم. بازیکنان نیز با روحیه بالایی تمریناتشان را آغاز کرده اند. با توجه به پنجره بسته و این محرومیت، ان شالله با لطف خدا، دعای خیر هواداران، مردم دوست داشتنی خوزستان این تیم بتواند با تمام توان و قدرت به کارش ادامه دهد.

 

* پنجره نقل و انتقالات ما همچنان بسته است

متأسفانه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه همچنان بسته است ولی ما ناامید نشده و کار را رها نکرده ایم. یک لحظه هم در کار و تلاشمان وقفه ایجاد نکرده ایم. هم پیگیر پنجره هستیم و هم عقد قرارداد و تمدید بچه های تیم که خوشبختانه تمام بازیکنانی که مانده بودند، قرارداد آنها را تمدید کردیم که بجز 3 بازیکن خارجی همگی در تمرین هستند.

 

* بازیکنان خارجی به زودی به ایران می آیند

برای بازیکنان خارجی یعنی لوسیانو پریرا، موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی نیز بلیط تهیه کرده ایم. همانطور که می دانید برای حضور این بازیکنان در ایران، باید مراحلی مانند قرنطینه و واکسن را بگذرانند و سپس وارد ایران شوند و ان شالله خودشان را به زودی به تمرینات می رسانند.

 

* نگاه ویژه ای به تیم های پایه داریم

نگاه ما به صورت جدی به بخش پایه هاست. یکی از اعتقادات خود من و همکارانی که در کنار ما هستند به این مسئله است. ان شالله پس از بسته شدن تیم بزرگسالان، به تقویت تیم پایه ها بپردازیم. باید این استعدادهای درخشان دیده شوند و یکی از مهمترین اهداف و برنامه های ما در آینده نزدیک، توسعه بخش استعدادیابی در محلات استان خوزستان و در همه سطوح است. ان شالله در این بخش هزینه می کنیم و استعدادیاب هایمان را به نقاط مختلف استان ارسال می کنیم. مانند همان دوره ای که 11 بازیکن تیم ملی خوزستانی بودند، به دنبال همان وضعیت می گردیم. بچه های خوزستان همیشه شعار ما می توانیم را عملیاتی کرده اند که امثال آن را در جنگ تحمیلی و سایر موارد دیده ایم. حیف است که نقش بازیکنان بومی کم رنگ باشد. دنبال این هستیم که حق را به حقدار بدهیم و اولویت را به بچه های بومی بدهیم.

 

* هواداران صبور باشند، برای استانم تلاش می کنم

از هواداران خواهش می کنم صبور باشند. بدانند که من از جنس خود آنها هستم. من بچه همین استان هستم، در همین استان شکل گرفته ام، در این استان دست چپ و راستم را یاد گرفته ام. در این استان برای من هزینه شد و ورزش قهرمانی انجام دادم، به عرصه مدیریت ورود کردم و هیچ چیزی را با استان خودم عوض نمی کنم. شرف ورزشی ام را با هیچ چیزی معامله نخواهم کرد. هواداران بدانند که اگر بیشتر از آنها برای باشگاه تلاش نمی کنم، بدانند که دغدغه های من از آنها کمتر نیست. من تلاش می کنم که لبخند را به لب این عزیزان بیاورم. من شاهد پیام های هواداران بودم. زمانی که لبخند را روی لب این هم استانی های عزیزم می دیدم، خستگی چند ساله از تن من بیرون آمد.

 

* باید با کمک همدیگر، خوزستانی قدرتمند تشکیل دهیم

هر کمک یا مشاوره ای که بتوانیم، برای تیم های همجوار و هم استانی خودمان نظیر نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان انجام می دهیم. زمانی فولاد 8 بازیکن ملی پوش داشت که 6 نفر آن در ترکیب اصلی بودند. همینطور صنعت نفت و استقلال خوزستان، استقلال اهواز. ان شالله که با مدیران دیگر جلساتی می گذاریم دست به دست هم بدهیم و بتوانیم استان خوزستان قدرتمندی را تشکیل دهیم و زنگ خطری برای همه تیم های دیگر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k8ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: تیم های قدرتمند به دنبال بازیکنان ما بودند